چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

کشتی نجات در بندر جیبوتی پهلو گرفت

شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 423935
سخنگوی کشتی نجات گفت: کشتی نجات شامگاه جمعه برای بازدید توسط آژانس برنامه جهانی غذا از آژانس های سازمان ملل متحد و بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با کمیته بین المللی صلیب سرخ و سپس ادامه مسیر به سوی مقصد نهایی در بندر جیبوتی پهلو گرفت.
به گزارش جهان، دکتر سید مجتبی احمدی در گفت وگو با ایرنا در روی کشتی نجات در بندر جیبوتی، گفت: برنامه دقیق کشتی نجات برای ادامه مسیر پس از بازدید توسط آژانس برنامه جهانی غذا ااعلام خواهد شد.

کشتی کمک های مردمی و امدادی جمهوری اسلامی ایران به مردم مظلوم یمن (کشتی ایران شاهد یا همان کشتی نجات) در شامگاه دوشنبه ۲۱ اردیبهشت از بندر شهید رجایی بندرعباس به سمت یمن، حرکت خود را آغاز کرد.

این کشتی را علاوه بر ۲ هزارو ۵۰۰ تن کمک های مردم ایران ۳ فعال ضد جنگ از اروپا و آمریکا، کادر پزشکی و امدادی جمعیت هلال احمر و ۱۵ خبرنگار همراهی می کنند.

جنگنده های متجاوزعربستان و ائتلاف عربی – آمریکایی از ۵۸ روز پیش (ششم فروردین) تجاوز ضدانسانی خود را به یمن آغاز کرده اند که تاکنون حدود ۴ هزار یمنی که بیشتر آنها از کودکان و زنان بودند کشته شده و هزاران نفر دیگر نیز مجروح شده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *