جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

تاکتیک موذیانه داعش در دیالی

دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۱۰
کد مطلب: 403838
رئیس پلیس استان دیالی عراق گفت: داعش قبل از عقب نشینی از یک منطقه، منازل مسکونی را منفجر کرده و می سوزاند تا نیروهای عراقی را به این اقدامات متهم کند.
به گزارش جهان به نقل از العالم، سرتیپ "جمیل الشمری" روز یکشنبه گفت: داعش پس از آن که در درگیری های منطقه "حوض شروین" در ۴۷ کیلومتری شرق بعقوبه شکست خورد،ا تعدادی از منازل مسکونی را منفجر و تعدادی دیگر را به آتش کشید تا به شایعاتی که برخی رسانه های مغرض درباره نیروهای امنیتی و داوطلبان مردمی مطرح شده است، بزند.

الشمری به شبکه عراقی سومریه نیوز تاکید کرد که توطئه داعش برای بدنام کردن نیروهای ارتش عراق شکست خورده است زیرا اهالی مناطق آزاد شده به همراه مبارزان عراقی در خط مقدم حضور داشتند، و با چشم خود شاهد جنایات داعشی ها بودند و اغلب خانه هایی که منفجر می شد متعلق به اقوام نیروهای امنیتی یا عشایری بود که با نیروهای امنیتی همکاری داشتند.

در همین زمینه قاسم الاعرجی، رئیس فراکسیون "بدر" در پارلمان عراق روز گذشته تاکید کرد که همه آحاد مردم در استان دیالی در عملیات آزادسازی این استان از چنگ داعش شرکت دارند، اما مسؤولیت بازگرداندن آوارگان به استان به عهده دولت مرکزی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *