جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

تلاش مدیرعامل ناموفق برای برکنار نشدن

سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب: 294939
مدیر عامل برکنار شده یکی از باشگاه های پر طرفدار ایران با کمک دوستان رسانه ای اش آخرین تلاش های خود را برای بقا در سمتش انجام می دهد.
به گزارش جهان به نقل از "ندای انقلاب"، این مدیر عامل ناموفق که به کمک همین دوستان رسانه ای خود در یکی از رسانه های پر مخاطب کشور طوری تلقی کرده است که عملکرد خوبی طی یکی دو سال اخیر داشته ، به نظر می رسد قصد دارد با یک واسطه خود را به نزدیکان رییس جمهور منتخب نزدیک کند تا اگر در این دولت از سمتش برکنار شد ، بتواند با روی کار آمدن دولت بعدی به جایگاهش باز گردد.

این مدیر عامل که فصل پیش میلیاردها تومان از پول بیت المال را در تیمش هزینه کرد و هیچ نتیجه ای هم نگرفت، قصد داشت برای فصل بعد هم این هزینه ها را تکرار کند ولی گویا عمر مدیریتش به سر آمده است و طی هفته جاری برکنار می شود.

او که تا به حال بارها اعلام کرده دوست ندارد در سمتش باقی بماند، در عمل خلاف این موضوع را ثابت کرده و با خط دهی به دوستان رسانه ای خود در یکی دو روز اخیر سعی دارد نظر افکار عمومی را به سوی خودش مثبت کند.

دوستان رسانه ای وی با انتشار انواع و اقسام مصاحبه ها و گزارش ها سعی دارند وی را مدیری موفق جلوه دهند تا شاید نظر مسئولان برای برکناری وی عوض شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یکی مثل همه
اصلا مشخص نبود منظورتون کیه؟ میشه یکم شفافتر بگید؟ :))
آقا ما که طرفدارش این تیم هستیم میگیم که موفق بوده حالا به شما چه ربطی داره؟
ایشون اگر چه قهرمانی نیاورده ولی موفقترین مدیر باشگاه بوده