جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۷

حداقل درآمد ماهانه جراحان اعلام شد

سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 424637
رئیس جامعه جراحان ایران گفت: جراحان کارانه‌ای ندارند، درآمد اکثر جراحان ماهانه حداکثر ۲.۵ میلیون تومان است. ممکن است یک جراحی هم باشد که ۴۰۰ میلیون تومان درآمد داشته باشد اما افرادی هم هستند که یک عمل جراحی نکرده‌‌، ۳ هزار میلیارد تومان درآمد داشته‌اند.
به گزارش جهان، ایرج فاضل در گفت‌وگو با فارس، درباره کارانه بالای جراحان و اعتراض گروه‌های پزشکی به این موضوع گفت: رشته‌های مختلف ارزش‌گذاری یکسانی ندارند وقتی فردی جراحی می‌کند مسئولیت‌هایی را باید بپذیرد، استرس، بی‌خوابی‌های شبانه و هزاران مسئله دیگر را باید قبول کند که چاره‌ای هم برایش نیست.

وی ادامه داد: از طرفی هر فردی می‌تواند هر رشته‌ای که خواست را انتخاب کند اینکه همه را با یک ماشین چمن‌زنی بزنیم و بگوییم همه شبیه هم باشند این جامعه به درد نمی‌خورد.

فاضل گفت: جراحان کارانه‌ای ندارند ممکن است جراحی هم باشد که ماهی ۴۰۰ میلیون تومان درآمد داشته باشد اما افرادی هم هستند که یک عمل جراحی نکرده‌‌ و ۳ هزار میلیارد تومان درآمد داشته‌اند.

رئیس جامعه جراحان ایران ادامه داد: پول کشور در جای دیگری هزینه می‌شود آن وقت مردم را علیه پزشکان بسیج کرده‌اند این‌ها بحث‌های انحرافی است که می‌خواهند ذهن مردم را به این سمت متوجه کنند.

وی در پاسخ به اینکه درآمد متوسط یک جراح چقدراست، گفت: خیلی از جراحان هستند که درآمدشان در ماه حداکثر به ۲.۵ میلیون تومان هم نمی‌رسد اکثریت این گونه‌اند، جراحانی هستند که در سراسر کشور فعالیت می‌کنند و درآمدشان در همین حد است.

فاضل ادامه داد: زمانی که یک خطاط برجسته یک سطر می‌نویسد و ۳۰ میلیون تومان می‌گیرد فرد دیگری که خط خوبی ندارد نباید ادعای دریافت چنین دستمزدی را داشته باشد هر چیزی جای خود دارد و باید مهارت و سختی کار افراد در نظر گرفته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مصطفي
Iran, Islamic Republic of
سلام ، به آقاي دكتر فاضل بفرمائيد بنده حاضرم به هريك از جراحان مورد اشاره ايشان وشخص ايشان ماهيانه مبلغي معادل 10 برابر آنچه اعلام نموده اند بپردازم و در عوض فقط يك دهم دريافتي هاي كل ايشان را بگيرم .
Iran, Islamic Republic of
درآمد اکثر جراحان ماهانه حداکثر ۲.۵ میلیون تومان !!!!!!
اقای دکتر عزیز ظاهرا در ج ا دروغگویی یک امر اجتناب نابذیر است! ای کاش تو مملکت قانون بود تا به خاطر همین حرفت جوابگو می شدی!
دوست عزیز شما بابت مشکلت و این که حق دیگران پایمال شه و نوبت بهت زودتر بدن سکه دادی یا اینکه گفتن عمل نمیکنیم تا سکه ندی؟اینا بحثای جدای از همه
Iran, Islamic Republic of
درود بر پزشك شجاع و انقلابي امام
جناب فاضل ممنون که موجبات خنده و شادی ما را فراهم نمودید...
محسنی پور
Iran, Islamic Republic of
دروغ اگه شیشه خورده داشت خیلی ها تا قیامت خون بالا میاوردند کافیست گردش مالی حساب های بانکی جراحان بررسی شود تا سیه رو شود هرکه در او غش باشد
مهندس ارمان
اصلا بز فرض هم ماهی400میلیون در میارن.دوستانی که اعتراض دارن خوب نرن عمل جراحی کنن.مگه کسی مجبورشون کرده؟
این عزیزانیکه نظر میدن.یکی که میشه جراح حد اقل تا 37 8 سالگی گشنگی کشیده.حالا ناون سالای طرح و اجبار به دوری از خانواده هم به کنار(میگین دولتی خونده باید خدمت کنه.باشا.مگه باقی اونایی که دولتی درس میخونن میرن طرح؟مگه اونی که دانشگاه ازاد پزشکی می خونه میره طرح پول نداده؟)همه اینا کنار که باید کنکور که میده رتبه خاص و بالا باشه که پزشکی قبول شه.
دوستان عزیز من جراح های خاص به کنار ولی اونی که جراح میشه حجم استرسی که تحمل میکنه واقعا بالاست.
چرا به اونی که میره سربازی تو منطقه محروم کسری خدمت میدن؟غیر ا اینه که چون شرایطش سخته؟خوب این کارم همینه داستانش.