جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

جلسه ‌هماهنگی ‌جابه‌جایی مسافران نوروزی

جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب: 409832
در جلسه اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران و تشکل‌های صنفی حمل و نقل، مقرر شد برای جابه‌جایی افاغنه فروش بلیت با رؤیت کارت شناسایی معتبر انجام شود همچنین نرخ‌های حمل مسافر در دفاتر و غرفه‌ها و در کنار متصدیان فروش بلیت نصب و در معرض دید مسافران و سازمان‌های نظارتی باشد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران‌ اولین جلسه هماهنگی طرح جابه‌جایی مسافران نوروزی سال ۱۳۹۴ با حضور‌ مدیران تشکل‌های صنفی ‌‌برگزار شد.

دراین جلسه مدیرکل حمل‌‌ و‌ نقل و پایانه‌های استان تهران ‌در خصوص نحوه چگونگی اجرای طرح نوروزی سال ۱۳۹۴ گزارشی را ارائه کرد.

حمیدرضا شهرکی ثانوی گفت‌: طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی معاون حمل و نقل سازمان راهداری باید مفاد مندرج در بخشنامه ‌رعایت و اجرا شود.

‌شهرکی ثانوی با تاکید بر نظارت و کنترل ‌معاینه فنی خودروها افزود: تمامی مدیران شرکت‌های حمل و نقل مسافر و پرسنل مستقر در پایانه‌های مسافربری مکلف هستند کنترل و نظارت بیشتری بر مدیران فنی داشته باشند.

وی ادامه داد: زمان اجرای پیش فروش بلیت و هماهنگی های لازم باید از سوی تشکل‌های صنفی صورت پذیرد.

دراین جلسه مقرر شد تا زمان شروع طرح نوروزی (۲۵ اسفند) ‌‌چنانچه مسافری قصد استرداد بلیت را داشته باشد مشمول کسر و یا جریمه نشده و مبلغی از آن کسر نگردد؛ مقرر شد در خصوص جابه‌جایی افاغنه نیز تمهیدات لازم به منظور آموزش متصدیان صورت پذیرد و فروش بلیت جهت اینگونه افراد با رویت کارت شناسایی معتبر انجام شود.

همچنین مقرر شد همه تشکل‌های صنفی اقدامات لازم جهت اطلاع رسانی فراگیر زمان و مکان نحوه پیش فروش بلیت را داشته باشند، مقرر شد تشکل‌های صنفی تاکید به رانندگان جهت توقف برای ادای فریضه نماز را در دستور کار خود قرار دهند.

در این جلسه مقرر شد‌ نرخ‌های حمل مسافر در دفاتر و غرف و در کنار متصدیان فروش بلیت نصب تا در معرض دید مسافران و سازمانهای نظارتی قرار گیرد، همچنین مقرر شد اتحادیه و انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری‌ نسبت به اعلام ‌مشخصات مراکز پیش فروش بلیت به همراه آدرس و تلفن و ساعات کار شرکت‌های مستقر را به این اداره کل اعلام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *