پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

قرعه کشی مشکوک در فوتبال آسیا

سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب: 449838
چند روز پیش قرعه کشی رقابت های فوتبال قهرمانی جام ملت های جوانان آسیا (زیر 19 سال) به نقل از سایت شانگهای دیلی چین و فدراسیون فوتبال ویتنام در فضای مجازی منتشر شد و بالطبع در ایران هم بازتاب هایی داشت.
 به گزارش جهان به نقل از مشرق، در این باره یکی از اعضای دپارتمان جوانان فدراسیون فوتبال می گوید: این قرعه کشی صحت ندارد. به سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا هم بروید خبری در این زمینه منتشر نشده است. بعد قطعا برای برگزاری مراسم قرعه کشی از نمایندگان همه کشورها دعوت می کنند. تازه دو سه ماه دیگر در این باره تصمیم گیری می کنند.
 
گفتنی است سایت شانگهای دیلی چین ایران را در گروه تیم های عربستان، ویتنام و تاجیکستان قرار داده بود.
 
مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا سال آینده در بحرین برگزار می شود و 16 تیم حاضر در بازی ها در چهار گروه چهار تیمی با هم مسابقه می دهند و از هر گروه دو تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود خواهند کرد. تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی به جام جهانی صعود می کنند.
 
امیر حسین پیروانی، سرمربی تیم ملی جوانان هم می گوید: بعید می دانم این قرعه کشی صحت داشته باشد چون در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا خبری در این زمینه منتشر نشده است و از نظر من مشکوک است. از سویی مگر می شود مراسم قرعه کشی بدون حضور نماینده ایران برگزار شود.
 
سرمربی تیم ملی جوانان در پاسخ به این سوال که آیا نشستی با کمیته جوانان برای تعیین استراتژی های جدید داشته گفت: نه فعلا نشستی در این زمینه نداشتم. من چند روزی است که بعد از برگشت از بازی های مقدماتی مشهد استراحت می کنم و در روزهای آینده نیز برای شرکت در مراسم عزاداری دهه محرم به شیراز می روم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *