پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

طعنه سياسي زنانه در سريال نون و ریحون

سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 129932
به گزارش گروه سياسي «شبكه خبر دانشجو» در بخشي از مجموعه تلويزيوني «نون و ريحون» که به مناسبت ماه مبارک رمضان از شبکه 5 سيما پخش مي شود، طعنه هاي سياسي تند و تيزي در قالب ديالوگ هاي دو بازيگر اين سريال رد و بدل شد كه جاي تأمل دارد. 

در فراز مورد نظر از اين سريال، یکی از شخصیت های اصلی فيلم به نام «عباس» در خواب و روياي خود به دیدن دختر مورد علاقه اش «سميرا» كه به اتهام كلاهبرداري به زندان افتاده است مي رود و «سميرا» با لحن خاصي می گوید که پول ها را قرض الحسنه گرفته و کار خلافی مرتكب نشده است.

هنگامي كه «عباس» از «سميرا» می پرسد که چرا هر کس که به زندان می رود عابد و زاهد می شود، سمیرا به نقش «عزيران بازجو»! اشاره می کند.

عباس در ادامه از سمیرا علت لاغري اش را مي پرسد که او در جواب می گوید دکتر زندان مراقب است که کسی غذاهای پرچرب نخورد و تأكيد مي كند که «شیشه نوشابه» ها هم همه خالی هستند چون اينجا نوشابه قدغن است و فقط دوغ مي دهند! 



نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *