شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

پرداخت یارانه حذف شدگان از سرگرفته شد

چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب: 435833
قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره نحوه برقراری مجدد یارانه حذف‌شدگان و معوقات چند ماه گذشته شفاف‌سازی کرد و گفت: افراد معترض با ثبت در سامانه مورد بررسی مجدد قرار می‌گیرند.
به گزارش جهان، سید ابوالحسن فیروزآبادی در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سؤال که برخی از افراد حذف‌شده، کارمند، کارگر و نیازمند جامعه بوده‌اند که بر همین اساس، اعتراضاتی را در سامانه اعلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرده‌اند. آیا برنامه‌ای برای ساماندهی وضعیت به وجود آمده دارید یا خیر، اظهار داشت: تاکنون ۱۷ هزار نفر مورد بررسی مجدد قرار گرفته‌اند که یارانه آنان مجدداً برقرار شد؛ این افراد درصد کمی از افراد معترض ثبت‌نام شده هستند.

وی افزود: این اقدام که یارانه افراد غیرنیازمند حذف شود، ادامه خواهد داشت و اعتراض افرادی که نیازمند هستند به طور روزانه مورد بررسی قرار گرفته و یارانه آنها مجدداً برقرار خواهد شد.

فیروزآبادی با اشاره به اینکه به تمام درخواست های اعتراضی حذف یارانه پاسخ داده خواهد شد، گفت: افرادی را که تشخیص داده شود مستحق دریافت یارانه هستند، مجدداً پرداختی یارانه آنها برقرار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا معوقات ماه گذشته هم به معترضان پرداخت می‌شود، تأکید کرد: فعلاً در حال حاضر بنا بر برقراری مجدد یارانه افراد نیازمند حذف شده است و معوقات آن هم در آینده مورد رسیدگی قرار گرفته و حل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی کیاء
با سلام من فرهنگی بازنشسته با پنج سر عائله وهمسرخانه دار از شهرستان کردکوی توابع استان گلستان نیز جزو کسانی هستم که به دلیل اختلالات اینترنتی ناخواسته از مجموع یارانه بگیران در اردیبهشت93حذف شدم.بر این اساس ضمن پیگیری های مستمر سال گذشته(1393)نیز در جریان سفر ریاست محترم جمهوری جناب اقای روحانی به استان گلستان نامه ای به ستاد سامد تحویل دادم.پس از مدتی یک شماره پیگیری جهت اقدام بعدی به من داده شد.تا به این امروز چندین بار با ستاد سامد تماس گرفتم که پاسخ دادند تا تصمیم جدید دولت براساس قانون بودجه1394برای جاماندگان یارانه پارسال باید منتظر بمانید.به امید ان روز.
نصیب غلامی
اینجانب تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره یارانه راقطع کردندندفکر به حال من کنید