پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۵

دست‌نوشته آقای‌وزیر برای‌خانم‌دکتر+عکس

سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 435635
وزیر بهداشت تصریح کرد: به اقدام خانم دکتر رزمجویی افتخار می‌کنیم که چون سایر همکاران ما، در سخت‌ترین شرایط و با وجود همه ناملایمات، در انجام وظیفه خود ذره‌ای کوتاهی نمی‌کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت مطلب جدیدی را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.

وی با انتشار تصویر زیر نوشت:

 

«حُسن حضور در شبکه های اجتماعی این است که با سرعت شگفت انگیزی در جریان اخبار، و متاسفانه گاهی هم شایعات قرار می گیریم.
سرعت بالا در اطلاع رسانی نقطه مثبت این شبکه هاست. باید فکری هم برای دقت و صحت کنیم. این البته کار متخصصان حوزه ارتباطات است. دیروز که همراه رییس جمهور در سفر کردستان بودم. خبری به دستم رسید درباره بازداشت یکی از همکاران عزیزمان در حین انجام وظیفه در شهرستان ممسنی. سپردم درباره موضوع تحقیق کنند.
امروز صبح گزارش دادند که خانم دکتر فروغ رزمجویی، متخصص جراحی عمومی در بیمارستان ولی عصر نورآباد ممسنی، چون دستورات بازپرس پرونده در مورد خانمی چاقو خورده در یک نزاع خانوادگی را اجرا نکرده، مورد عتاب قرار گرفته و در نهایت برای چند ساعت بازداشت شده است!
البته با دخالت ریاست دانشگاه مساله حل و فصل شده و گویا رییس محترم دادگستری استان هم دستور رسیدگی برخورد لازم با این اقدام را صادر کرده است.
این اتفاق، تاسفبار است و همه ما باید برای پیشگیری از تکرار آن، آستین همت بالا بزنیم. من هم در همین راستا با ریاست محترم قوه قضاییه صحبت کردم و نامه ای نیز خدمتشان فرستادم. امیدوارم با نگاه مدبرانه ای که ایشان دارند، این رویداد تلخ، نتیجه ای شیرین برای عموم همکاران داشته باشد.
اما به اقدام خانم دکتر رزمجویی افتخار می کنیم که چون سایر همکاران ما، در سخت ترین شرایط و با وجود همه ناملایمات، در انجام وظیفه خود ذره ای کوتاهی نمی کنند.
خانم دکتر رزمجویی، سپاس مرا پذیرا باشید.»
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
زیر میزی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
سلفی با جسد؟؟؟؟!!!!!!!
مسلمان
زیر میزی...سلفی با جسد...بله....سواستفاده از قدرت...کتک زدن پزشک...بکشید پزشکای فاسد رو...زنده باد قاضی با اخلاق........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
omid
فقطتو این مملکت پزشکا کار میکنن فقط به اونا بی احترامی میشه واقعا جالب معنی عدالتا خوب می فهمم
حقوق های بیش از چند ده میلیونی را عشق است خانم دکتر رزمجویی
احسنت به این وزیر فهیم