پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تقدیر جامعه‌اسلامی‌دانشجویان از رای‌مجلس

پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 388836
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: نمایندگان این بار نیز اقدام انقلابی انجام دادند، اقدامی که شاید برای آنها هزینه زا هم باشد.
به گزارش جهان؛ علی پهلوان دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به رأی عدم اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی علوم، گفت: پس از معرفی آقای نیلی احمدآبادی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، دانشجویان به بررسی عملکرد و وضعیت مدیریتی وی پرداختند.

وی افزود: دانشجویان پس از ارزیابی های خود به این نتیجه رسیدند که عملکرد گزینه پیشنهادی مطلوب تصدی‌گری وزارت علوم نیست و حضور وی در دانشگاه‌ها باعث ایجاد تنش و کاهش رشد علمی خواهد شد.

پهلوان ادامه داد: برخی از احتمالات حاکی از این بود که مجلس به دلیل وضعیت حاکم بر وزارت علوم و جلوگیری از سرپرستی طولانی‌مدت این وزارتخانه به گزینه پیشنهادی دولت رأی دهد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: مجلس در این زمنیه نیز اسیر برخی مسائل نشد و به این نتیجه رسید که نیلی احمدآبادی صلاحیت این جایگاه را ندارد و حضور وی در وزارت علوم به رشد علمی کشور ضربه می‌زند.

پهلوان گفت: نمایندگان این بار نیز اقدام انقلابی و قانونی انجام دادند و مانع از حضور شخصی که احتمال داشت با سیاسی‌کاری‌هایش دوباره زمینه فتنه را در دانشگاه‌ها پایه‌ریزی کند، شدند و باید از این اقدام انقلابی نمایندگان مجلس تقدیر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *