شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
وزیر بهداشت تشریح کرد؛

وضعیت جسمی حجاج بستری

چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب: 448839
وزیر بهداشت با اعلام اینکه ۲۱ نفر از حجاج مشکل تنفسی داشته‌اند، گفت: تست آزمایش همه آنها منفی است و جای هیچ نگرانی از بابت ویروس کرونا وجود ندارد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، دكتر سید حسن هاشمي در جمع خبرنگاران در بيمارستان شهدای یافت آباد، گفت: اكثر قريب به اتفاق مصدومين در شرايط مطلوب به سر مي‌برند و تا فردا مرخص خواهند شد.
 
وي افزود: از ميان مصدومين ايراني فاجعه منا تنها يك نفر در مكه مانده است كه امشب به تهران اعزام مي‌شود و كساني هم كه در حال حاضر در بيمارستان شهداي يافت‌آباد بستري شده‌اند، رو به بهبود هستند و فقط دو نفر از آنها به خدمات بيشتر نياز دارند كه متخصصين بيمارستان در حال خدمات‌رساني به آنها هستند. همچنین مصدومين ساکن ساير شهرها نيز بزودي به شهر محل اقامت خود منتقل مي‌شوند.
 
وزير بهداشت گفت: در مجموع ۲۱ نفر از زائرين ايراني مشكل تنفسي داشتند و مشكوک به كرونا ويروس بودند كه برای رعایت احتیاط بستری شده‌اند که خوشبختانه با توجه به آزمايشات انجام شده هيچكدام از آنها به اين ويروس آلوده نبوده و تست همه آنها منفي بوده است و همكاران من  در حال انجام مقدمات ترخيص آنها هستند.
 
هاشمي خاطرنشان كرد: در حال حاضر هيچ مشكلي در كشور از بابت كرونا ويروس وجود ندارد. ضمن آنکه همکاران من تمهيدات لازم براي بازگشت ساير حجاج به كشور را نيز در مبادي ورودي كشور اتخاذ کرده‌اند.
 
وي افزود: همه بيماراني كه از مكه به تهران منتقل شده‌اند در اين بيمارستان بستري شده‌اند كه امكانات خوبي براي رسيدگي و اقدامات لازم در آن تدارک دیده شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *