جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ناتوانی نتانیاهو در تشکیل کابینه در مهلت قانونی

دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۵۰
کد مطلب: 418238
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی در تشکیل کابینه ائتلافی در مهلت قانونی و به منظور تمدید مهلت با رئیس این رژیم دیدار می کند.
به گزارش جهان؛ مهر به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست خبرداد، براساس بیانیه ای که دفتر ریاست رژیم صهیونیستی صادر کرده است، روز دوشنبه بنیامین نتانیاهو دیداری رسمی با روون ریولین خواهد داشت تا از وی بخواهد مهلت قانونی تشکیل دولت در این رژیم را تمدید کند.

براساس قوانین رژیم صهیونیستی هر دولتی بعد از انتخابات باید ظرف مدت ۲۸ روز تشکیل شود اما رییس این رژیم می تواند مهلت قانونی در این زمینه را ۱۴ روز دیگر تمدید کند.

نتانیاهو رهبر حزب راستگرای لیکود که در انتخابات پارلمانی ماه گذشته توانست با کسب ۳۰ کرسی برنده شود، برای تشکیل دولت ائتلافی با بسیاری از احزاب دیگر راستگرا وارد مذاکره شده است.

گفتنی است «ائتلاف صهیونیستی» متشکل از دو حزب «جنبش» به رهبری «زیپی لیونی» و «کار» به رهبری «اسحاق هرتزوگ» مهمترین رقیب وی توانست در این انتخابات ۲۴ کرسی را کسب کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *