پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۷
۴

شیعه نمایی که هم دست تکفیری ها شد

يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 371131
"محمود صُرخی" مرجع خودخوانده عراقی پس از چند سال اختفا، همزمان با فعالیت تروریسم تکفیری داعشی در عراق، چندی پیش به همراه برخی هواداران خود امنیت بخش‌هایی از کربلا را مختل کرد. گفته می شود نام الصرخی ابتدا محمود عبدالرضا البهادلی بود و سپس به شیخ محمود التمیمی تغییر پیدا کرد. وی زمانی که شیخ محمود التمیمی نام داشت لباس و معمم سفید به تن داشت. وی پس از مدتی نام خود را به سید محمود الصرخی تغییر داد و سپس با عمامه مشکی در انظار عمومی ظاهر شد. او نیز از نیروهای سابق سازمان امنیت حزب بعث بوده که اکنون با همکاری با سازمان اطلاعات سعودی، با هدف تخریب مرجعیت شیعه، پا به عرصه گذاشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
ياد میرزای شیرازی مرحوم افتادم که بعد از فتوای معروف تحریم تنباکو گریه کرد
علما دور او جمع شدند و گفتند الان وقت شادی است که تو پیروز شدی و کمر انگلیس رو شکستی .
فرمود گریه ام از این است که انگلیس و استعمار به نقطه قوت تشیع پی برد و از این پس است که مرجع قلابی زیاد خواهد شد(مرجع پرورده انگلیس )
امثال صرخی و الله یاری واقعا پرورده نجف هستند یا انگلیس؟؟
امروز هر کس در عراق برخلاف مشی بزرگ مرجع دینی آیت الله سیستانی عمل کند بدانید مرجع اصیل شیعی نیست و از قماش mi6 است.
سروش
Iran, Islamic Republic of
سلام
علی جان دقیقا درست نقل قول کردی اما شیعه بی کس نیست . نمیخوام بگم مغرور بشیم و به خاطر حمایت امام عصر (عج) نیازی نیست کاری کنیم . اما اینها فتنه های اخر الزمان و تنها راه نجات از فتنه توکل به خدا و بالا بردن علم و دانش که در قران هم بهش توجهی ویژه شده . طبق حدیثی از مولام علی این شخص اولین دجال و یازده تای دیگه پشت سرش هستن و مییان . خدا عاقبت همه ما را خیر رقم بزنه و زیر سایه رحمت الهی و توجه اقا امام زمان (عج) ادامه حیات بدیم .
من الله توفیق .
دست پرورده بیگانگان
به وضوح مشخص است که ایشان دست پرورده بیگانگان می باشد که در اب نمک خوابانده و اکنون ظهور کرده تا مرجعیت اقای سیستانی را متزلزل نماید و همیشه اینچنین بوده تا انگلیس احساس خطر بنماید از این نوع افراد را ظاهر خواهد نمود.
Iran, Islamic Republic of
پليدي از چهرش ميباره.