چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

«بان‌کی‌مون» وارد فلسطین اشغالی شد

سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب: 371636
دبیر کل سازمان ملل روز سه‌شنبه برای دیدار با مقامات اسرائیلی و مذاکره در مورد آتش‌بس در غزه، وارد فلسطین اشغالی شد.
به گزارش جهان، فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، «بان‌کی‌مون» دبیر کل سازمان ملل روز سه‌شنبه برای دیدار با مقامات اسرائیلی، وارد تل‌آویو شد.

وی در ابتدای این سفر به ساختمان وزارت جنگ رژیم‌صهیونیستی رفته و با «موشه یعلون» وزیر جنگ دیدار می‌کند. او سپس با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی گفت‌وگو می‌کند.

دبیر کل سازمان ملل که پیشتر «دفاع اسرائیل در برابر حملات راکتی» را حق تل‌آویو دانسته بود، قرار است در سفر خود به منطقه در مورد آتش‌بس احتمالی در غزه رایزنی کند.

آقای بان روز چهارشنبه نیز ضمن سفر به رام‌الله، با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار می‌کند. وی شب گذشته نیز در دیدارش با «جان کری» وزیر خارجه آمریکا که در قاهره پایتخت مصر، برگزار شد، گفته بود برای برقراری آتش‌بس در غزه تلاش خواهد کرد.

از آغاز عملیات رژیم‌صهیونیستی علیه نوار غزه، تاکنون ۶۰۴ نفر شهید و بیش از ۳۰۰۰ تن زخمی شده‌اند. بنا بر اعلام سازمان ملل، بیشتر قربانیان زن و کودک بوده‌اند. در مقابل ۲۷ صهیونیست در دو هفته اخیر کشته شده‌اند که ۲۵ نفر از آن‌ها نظامیان متجاوز به نوار غزه بوده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جعفر قاسمی بوسجین
پیشنهاد می شود که این اقایی که ریاست یک سازمان بین المللی را برعهد دارد که ادعای رعایت حقوق بشر دارد حقوق بشر انان چشمانش کور است یک بار هم شده اگر انسان روشن فکری باشد به گفتار مولای ما حضرت علی (ع) را توجه و بخواند که سفارش کرده به دو طرف دعوا به یک چشم نکاه باید کرد نه اینکه به ان کشور سفری کنی و بگویی که من موقعی که اینجا می ایم انرزی می گیرم ای لعنت برشما و ان حقوق بشر پوشالی تان باشد که چشماتان فقط طرف قدرت را می بیند و همواره زنجیری بر پای ضعیفان بوده اید