جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
زمان کاهش سر فاصله حرکت قطارها

آخرین خبرها از خط سه مترو تهران

جمعه ۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 441133
معاون امور ایستگاه های شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه زمان کاهش سر فاصله حرکت قطارهای خط سه مترو را اعلام کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی عبدالله پور درباره کاهش سر فاصله حرکت قطارها در خط سه مترو به دلیل ازدحام جمعیت در ایستگاه تقاطعی چهارراه ولیعصر، اظهار داشت: در خط سه ازدحام جمعیت وجود ندارد و حجم قابل توجه مسافران در ایستگاه چهارراه ولیعصر مربوط به خط چهار است.

وی با بیان اینکه هم اکنون امکان کاهش سر فاصله حرکت قطارها به دلیل امنیت قطار و ایمنی مسافران وجود ندارد، ادامه داد: در قطارهای شهری سیستمی به نام ATP وجود دارد که باعث تنظیم سر فاصله حرکت قطارها می شود اما به دلیل اینکه هنوز خط یه تکمیل نشده امکان تکمیل این سیستم میسر نشده است.

معاون امور ایستگاه های شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه تصریح کرد: بنابراین سر فاصله کنونی حرکت قطارها در این خط سر فاصله ایمن است و زمانی که خط تکمیل شود زمان تردد قطارها مانند سایر خطوط خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه کاهش سر فاصله قطارها منوط به تکمیل سایر ایستگاه هاست، خاطرنشان کرد: باید سیستم کنترلی قطار در همه ایستگاه ها راه اندازی شود بنابراین در ساعات خاص هم امکان کاهش سر فاصله وجود ندارد و باید به صورت یکپارچه این امر انجام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *