جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

شوالیه های پنهان در فیلم دوم میرحسین به صحنه می آیند؟

يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب: 54113
شوالیه های پنهان در فیلم دوم میرحسین به صحنه می آیند؟
فیلم دوم انتخاباتی مهندس موسوی با فضایی متفاوت تر از قبل در حال پشت سرگذاردن مراحل نهایی خود است.

به گزارش جهان، این فیلم که به کارگردانی احمد رضا درویش ساخته می شود بر خلاف فضای احساسی فیلم قبلی که توسط مجید مجیدی تهیه شده بود از قالبی کاملا سیاسی و تند برخوردار است. به طوری که چهره هایی چون سعید حجاریان، میردامادی، کولایی و بهزاد نبوی در مصاحبه های جداگانه به تعریف و تبلیغ میرحسین موسوی پرداخته اند. 

هر چند ستاد میرحسین موسوی نیز تلاش زیادی به عمل آورده تا از رسانه ای شدن این چهره ها آن هم در فیلم دوم تبلیغاتی موسوی جلوگیری کند اما پافشاری کارگردان این فیلم و مخالفت ستاد موازی میرحسین به رهبری طیف تندرو مشارکت و مجاهدین، کار را به رفع اختلاف توسط شخص میرحسین موسوی کشانده است. 

در صورتی که میرحسین موافق حضور این افراد در فیلم دوم خود باشد این مستند فردا شب به مدت نیم ساعت از رسانه ملی به نمایش درخواهد آمد.

بنا بر این گزارش، در این فیلم حجاریان با تشریح وضعیت کشور چنین استدلال می کند که در صورت ادامه وضعیت فعلی، کشور در آستانه فروپاشی قرار گرفته و برای دوری از بحران باید به میرحسین موسوی رای داد. 

میردامادی نیز با نقد سیاست خارجی فعلی پیشنهاد رای دادن به میرحسین را می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *