پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

درديداراخير؛هاشمي به عسگراولادي چه گفت

پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 61133
ایسنا:حبيب ا... عسگراولادي ، دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري و نماينده ولي فقيه در کميته امداد امام خميني در گردهمايي مسؤولان اين کميته ، با اشاره به مسايل پس از انتخابات و حوادث اخير افزود: چهار نامزد در مناظره ها امتحان خوبي ندادند؛ حتي آقاي احمدي نژاد. آقاي احمدي نژاد در مناظره از چهره هايي که حضور نداشتند و خانواده آنها نام برد و امتحان خوبي نداد، آقاي موسوي نيز در ده دقيقه صحبت، بيست بار گفت احمدي نژاد دروغگوست و عصباني بود.به گزارش ايسنا،عسگراولادي با بيان اينکه حتي برخي در مؤتلفه به حمايت از موسوي معتقد شده بودند، گفت: مناظره ها که شروع شد و ايشان در مناظره در 10 دقيقه بيست بار گفت احمدي نژاد دروغگوست، رأي او متوقف شد
وي همچنين با اشاره به ملاقاتي که به همراه چند تن از اعضاي مجمع تشخيص مصلحت چند روز قبل با آيةا... هاشمي رفسنجاني داشتند، گفت: به ايشان گفتند الان در اين مسأله بهترين فرصت است که خداوند آبرويي را که به شما داده براي نظام مصرف کنيد.عسگراولادي ادامه داد: ايشان در جواب گفت من نسبتم با آقا بالاتر از آني است که شما مي گوييد. من ايشان را در دوره ها و امتحانهاي مختلف شناخته ام هاشمي گفت هيچ کسي را نمي شناسم که بهتر از آقا براي رهبري باشد و مديريتشان هم براي اين مسأله کافي است. عسگراولادي تصريح کرد: بايد احترام آيةا... هاشمي رفسنجاني را نگه داريم و عليه ايشان تحريک نکنيم. نبايد تفسيري کنيم که ايشان را در غير متن خط ولايت قرار دهد. ايشان در متن خط ولايت هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *