شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

توليد انواع پهپاد و زیردریایی در کشور

دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب: 436733
معاون آماد و امور تحقيقاتی وزارت دفاع گفت: در حال حاضر، انواع پهپاد و زیردریایی با بهترین کیفیت توسط صنعت دفاعی در حال توليد است.
به گزارش جهان، مهر به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خبر داد، ‌قائم مقام معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران به همران مدیران رادیو جوان، ایران، فرهنگ، ورزش، گفتگو، تهران، نمایش، صبا و اقتصاد و مدیران مالی، فنی، پشتیبانی، روابط عمومی، آموزش و آرشیو و مشاور اجرایی صدای جمهوری اسلامی ایران در آستانه ۳۱ مرداد ماه روز صنعت دفاعی، از نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنعت دفاعی وزارت دفاع بازدید كردند.

در این بازدید، سردار سرتیپ پاسدار سیدمهدی فرحی، معاون آماد و امور تحقیقاتی و صنعتی دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن خیر‌مقدم و خوش‌آمد‌گویی به مدیران ارشد رسانه ملی‌، با بیان اینكه امروز وزارت دفاع با روحیه خوداتكایی، خودباوری و خداجویی مجموعه‌ای از تجهیزات دفاعی مدرن را پس از تولید در اختیار نیروهای مسلح قرار می‌دهد‌، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تحریم‌های ظالمانه و محدودیت‌های شدیدی كه دشمنان و استكبار جهانی برای كشورمان به وجود آورده‌ا‌ند، با تلاش و پشتكار متخصصان كشورمان امروز بحمد‌الله تمام تجهیزات دفاعی مدرن، پیشرفته و كاملا بومی توسط جوانان برومند و فرهیخته ایران اسلامی ساخته شده و در اختیار نیروهای مسلح قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان كرد:‌ تحویل به موقع محصول و كیفیت بالا، مهم‌ترین اصل در وزارت دفاع برای تولید تجهیزات و دستاوردهای دفاعی است.

سردار فرحی در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه گزارشی از وضعیت سازمان‌های تابعه وزارت دفاع از جمله سازمان صنایع دفاع، هوافضا، صنایع الكترونیك، دریایی، جغرافیایی و صنایع هوایی افزود: امروز در بخش صنعت هوایی، اورهال تمام هواپیماها با بهترین كیفیت انجام می‌شود و در بخش پهپادها نیز انواع پهپاد در حال حاضر توسط صنعت دفاعی در حال تولید است.

معاون آماد و امور تحقیقاتی و صنعتی دفاعی وزارت دفاع، با بیان اینكه در سازمان صنایع دریایی ساخت ناوشكن جماران و دماوند و انواع زیردریایی با بهترین كیفیت و نصب به روزترین تجهیزات در حال انجام است، خاطرنشان كرد: ناوشكن‌های جماران و دماوند، چندی پیش تحویل نیروی دریایی ارتش شد.

در ابتدای این بازدید، حجت‌الاسلام والمسلمین عزت‌الله صفاران معاون تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع با معرفی مأموریت و رسالت خطیر و كلان وزارت دفاع گفت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح‌، وظیفه پشتیبانی و تامین تجهیزات مورد نیاز نیروهای مسلح را ‌برعهد دارد و به حول قوه الهی و با تلاش دانشمندان متخصص و متعهد صنعت دفاعی با بهره‌مندی از تدابیر و رهنمودهای فرماندهی معظم كل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (‌مدظله‌) توانسته است، در این عرصه ‌ به موفقیت های چشمگیر دست یابد‌ و موجبات سربلندی و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم كند تا ان‌شاالله ملت شریف ایران و جوانان برومند عزیز با دستاوردهای ارزشمند صنایع دفاع آشنا شوند.

وی افزود: مجموعه صدای رسانه ملی نقش تعیین‌كننده‌ای در انعكاس دستاوردهای صنعت دفاعی كشور دارد، لذا این حوزه با تبیین نقش صنعت دفاعی‌، اقدمات وزارت دفاع را با توجه به نوع مخاطب خود، به عموم جامعه اطلاع‌رسانی كند. ‌

قائم مقام معاونت صدا: دستاوردهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران برای امت اسلامی قوت قلب است

همچنین، نورالدین جعفری قائم مقام صدای جمهوری اسلامی ایران نیز در این بازدید با ‌تبریك روز صنعت دفاعی به همه متخصصان صنعت دفاعی وزارت دفاع گفت: دستاوردهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران بی‌تردید برای امت اسلامی آرامش‌، عزت و قوت قلب محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تلاش متخصصان دفاعی جمهوری اسلامی ایران برای ساخت تجهیزات دفاعی جهت تامین امنیت ایران اسلامی تاكید كرد: معاونت صدای‌ جمهوری اسلامی ایران آمادگی انعكاس تمام دستاوردهای صنعت دفاعی را كه حاصل دسترنج متخصصین صنعت دفاعی و دانشمندان مومن و متعهد است را دارد.
https://jahannews.com/vdcds90osyt0s56.2a2y.html
jahannews.com/vdcds90osyt0s56.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *