پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

افتتاح نخستين سايت شهروندخبرنگاري ايران

سه شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 186137
چشم سوم نخستين سايتي است كه مردم ايران از سراسر جهان مي توانند تصاوير ،عكس ها و اخبار خود را به آن ارسال كنند و شنبه هرهفته در مجله خبري باشگاه خبرنگاران آنرا مشاهده كنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،نخستين سايت شهروند خبرنگار ايران شروع بكار كرد؛ ‌اين نخستين سايتي است كه مردم مي‌توانند با عضويت در اين سايت تصاوير،‌ عكسها و اخبار خود را ارسال كنند تا در اين سايت به نمايش گذاشته شود.چشم سوم نام سايتي است كه با عنوان شما خبرنگار ما باشيد فعاليت خود را آغاز كرده است.

لازم به ذكر است؛ مزيت اصلي اين سايت كه متعلق به باشگاه خبرنگاران است، پخش تصاوير و عكسهاي برتر ارسالي در گزارش خبري چشم‌سوم است كه شنبه‌ها از مجله خبري 19:15 شبكه يك سيما پخش خواهد شد.

حسيني خبرنگار بسته خبري چشم ‌سوم و يكي از مديران اين سايت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: شهروند خبرنگار پديده اي جهاني است كه امروزه با توسعه يافتن در كشورهاي بزرگ دنيا توانسته است نقش مهمي در انتقال سريع اخبار و تصاوير ايفا نمايد.

وي تصريح كرد: با تاكيد رياست سازمان صدا و سيما بر ايجاد شهروند خبرنگار در رسانه ملي، جرقه‌ ابتدايي اين طرح در باشگاه خبرنگاران ايجاد شد و با حمايتهاي مديران اين مجموعه، طرح ابتدايي اين بسته خبري نوشته شد و پس از بحث و بررسي‌هاي لازم اين بسته خبري كار خود را آغاز كرد.

خبرنگار بسته خبري چشم سوم افزود:‌ استقبال مردم در آغاز به كار گزارش چشم‌گير بود و ما هرگز فكر نمي كرديم كه به اين زودي بتوانيم اعتماد مردم را كسب كنيم.

وي در پايان تاكيد كرد: من معتقدم چشم‌سوم مي‌تواند تبديل به يك پايگاه خبري بزرگ ايراني شود كه روزي همه مردم ايران آن را متعلق به خودشان بدانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عالیه...فکر بسیار خوبیه