جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۵۰

مجری چادری با شلوار لی پاره و چکمه فشن

چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 200149
اگر چه اهمال و تسامح عجیب آقای خواجه‌سروی در دفاع از این موضوع جای شبهه دارد و باید از وی نیز در مورد این تسامح بازخواست کرد اما از آن عجیب‌تر استدلال مجری برنامه بود که می‌گفت باید اجازه دهیم برخی اعمال که در خیابان وجود دارد (روابط نامشروع دختر و پسر) داخل دانشگاه اتفاق بیفتد!!!


به گزارش جهان به نقل از فارس آزاده نامداری کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس آغاز کرد و سپس به تهران آمد و در برنامه خط مستقیم شبکه تهران به اجرا در تلویزیون ادامه داد.

نامداری در سال ۱۳۸۴ به عنوان مجری بخش تازه‌ها در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع به فعالیت کردکه تا ۴ سال ادامه داشت و در بهمن ۱۳۸۸ به اجرای خود در تازه‌ها پایان داد.

برنامه اخیر نامداری (جمع ما) که مدتی است به‌طور زنده از شبکه دوی سیما پخش می‌شود هر از چندی با حاشیه همراه بوده است و مورد رضایت چندان مسئولان قرار نگرفته است.

حتی یکی از مدیران رسانه ملی در واکنش به دعوت از مرد سه‌زنه در این برنامه، اظهار داشت: نظر شخصی من از جهت آوردن این فرد و بیان این مطالب، منفی است. به همین دلیل در برنامه «صرفاً جهت اطلاع» هم نقد خود را نسبت به آن نشان دادیم که کار خوبی نبود و نقد شد. سازنده آن نیز خودش بعد از پخش متوجه شد. آن برنامه (جمع ما) به نظر من یک برنامه فانتزی بود و خیلی نمی‌تواند دستاوردی داشته باشد، بعد از اینکه پخش شد تذکر هم داده شد.

هم چنین در برنامه هایی که درباره موضوع طلاق، ازدواج، علم بهتر است یا ثروت و... تهیه شده بود نیز موضوعاتی مطرح شد که صدای انتقاد کارشناسان دینی و علمی را در آورد.

در همین حال برنامه شب گذشته «در جمع ما» نیز همراه با حاشیه هایی بود. در این برنامه که به موضوع طرح تفکیک جنسیتی می پرداخت مجری برنامه که تحصیلات او در رشته مدیریت صنعتی است و فهم درستی از مباحث مربوط به دین و فرهنگ ندارد در قامت یک کارشناس مسائل دینی و فرهنگی وارد شده و با جسارت تمام طرح عفاف و حجاب و پوشش وزارت علوم را که بر اساس مصوبه ۱۲۱ جلسه مورخ ۶/۵/۶۶ شورای عالی انقلاب فرهنگی بر حدود اخلاق اسلامی در برخوردها و معاشرت ها در دانشگاه تاکید کرده را مورد تمسخر قرار داد و حتی اجازه صحبت و دفاع کردن به میهمان برنامه که آقای خواجه سروی (معاونت فرهنگی وزرات علوم) بود را هم نداد.

اگر چه اهمال و تسامح عجیب آقای خواجه سروی در دفاع از این موضوع جای شک و شبهه دارد و باید از وی نیز در مورد این مسامحه کاری بازخواست کرد اما از آن عجیب تر استدلال مجری برنامه بود که می گفت این قانون مربوط به سال ۶۶ است و الان شرایط جامعه تغییر کرده است و به صراحت بیان می کند باید اجازه دهیم تا برخی اعمال و رفتار که در خیابان وجود دارد (روابط نا مشروع دختر و پسر) داخل دانشگاه اتفاق بیفتد!!!

مجری این برنامه که تصور می کند با گذاشتن چادری نیم بند بر سر خود، بدون آنکه بخواهد پایبند به فرهنگ حیا و حجاب که به مراتب مهم تر است باشد، خود را دختری چادری معرفی کرده که در محیطی مردانه کار می کند و مشکی هم ندارد.

نظر مجری برنامه این است که دختران و پسران جوان باید در دانشگاه با هم باشند تا شیوه تعامل با جنس مخالف (یعنی نامحرم) را بیاموزند! در این برنامه اشاره ای نشد که چه بسیارند دختران و پسران پاک و محجوبی که بعد از ورود به دانشگاه دچار فساد می شوند و قرار گرفتن دختر و سر در کنار هم راه حل مناسبی جهت ایجاد رابطه صحیح با جنس مخالف نیست.

خانم مجری حتی به صورت ذهنی پذیرفته است که در دانشگاه وضعیت مناسبی در روابط دخترها و پسرها وجود ندارد، او این مشکل را به کل جامعه تعمیم داده و می پرسد چرا باید از دانشگاه شروع کنیم؟

پس جوانان ما چگونه نحوه ارتباط با جنس مخالف را یاد بگیرند. اگر در دانشگاه محدودشان کنیم در جای دیگر کار خودشان را می کنند. ظاهرا مجری این را فرض گرفته در هر صورت جوانان ما باید با جنس مخالف ارتباط برقرار کنند حتی اگر این ارتباط نامشروع باشد و یا به فساد کشیده شود. و دانشگاه را زمینه مساعدی برای این ارتباط می داند.

در گزارشی که در این برنامه نیز پخش شد تعدادی از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی در نقد این طرح صحبت کردند. نکته قابل تامل اینکه چهره این دانشجویان شطرنجی شده بود به طوری که به مخاطب اینگونه القا می شد که اگر این دانشجویان شناسایی شوند مجازات سنگینی در انتظار آنهاست و در ایران آزادی اظهار نظر و انتقاد وجود ندارد. در حالی که مجری برنامه خود به صراحت و آزادانه علیه این طرح و قانون صحبت می کرد.

معلوم نیست مسئولین صدا و سیما از ساخت چنین برنامه هایی دنبال چه هستند؟ آیا قرار است صدا و سیمای جمهوری اسلامی مبادرت به ساخت برنامه هایی با متد و شیوه مستندهای بی بی سی کند؟

آیا قرار است صدا و سیما از مبانی جمهوی اسلامی دفاع کند یا از مخالفان؟ آیا مسئولین مثلا رسانه ملی تصور می کنند با آوردن مجری مثلا چادری که از چادر تنها به عنوان یک زینت استفاده کرده و شلوار لی پاره و چکمه فشن بر پای دارد می توانند از انقلاب اسلامی حمایت کند؟ تا کی قرار است رسانه ملی جولانگاه چنین تهیه کنندگانی باشد که هیچ گونه اعتقادی به انقلاب اسلامی ندارند؟ تا کی قرار است چنین برنامه هایی با چنین مختصاتی بر روی آنت رود و مسئولین رسانه ملی نیز چشم خود را بر روی آن ببندند؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بخدا اگر دختري حيا و حجاب دروني نداشته باشد با صد تا چادر و مقنعه و طرح تفكيك جنسيتي هم نمي شود جلوشو گرفت...
Iran, Islamic Republic of
وانذر عشيرتك الاقربين ...
تشكيل جلستات اخلاقي وتبيين معارف ديني براي نيروهاي شاغل خصوصا صدا وسيما مي تواندمفيد باشد
Iran, Islamic Republic of
جهان از این تحلیلت خوشم اومد چه بسیار افرادی که در پوشش چادر خودشون رو حامی ارزش های اسلامی می دونن و چه بسیار دولت مردان و سران مملکت که در زیر پوشش ریش و عبا خودشون رو بانی انقلاب و حامی مستضعفان می دانند ولی ...
Iran, Islamic Republic of
به نظرم این خانم مجری که به احتمال قوی از اون اشخاص نور چشمی می باشد در اجرای برنامه نه تنها تبحر ندارد بلکه با اجرای ضعیف اجرا در حد یک تازه کار کاملا غیر حرفه ای عمل می کند!!! امیدوارم مسئولین صدا و سیما با درایت بیشتری در این خصوص اقدام نمایند
نامداری از زبان منتقدین سخن می گفت اما من از دیدن معاون وزیری به این بی دست و پایی که هیچ استدلال قوی نداشت بیشترشوکه شدم ما را باش که دانشگاهها را به چه کسانی سپردیم کارهای فرهنگی و اجتماعی ایشان را بزنید تا ببینیم چه کارها حالا کرده حرف های نامداری مال قشرناآگاه جامعه است که عنادی ندارند جاهل را باید با استدلال قوی قانع کردبرای عفاف می شد خیلی طرح های دیگه داشت
Iran, Islamic Republic of
نیم نگاهی به سریال تا ثریا نیز روشنگر خیلی چیزهاست مادری که رابطه مشکوکی با فرد دیگر دارد پسری که به دنبال رابطه با دختر دانشجویی است دخترانی که به دنبال به یغما بردن زندگی پدری خود هستند آیا این سریال در قسمت آخر می خواهد چه نتیجه پر باری بگیرد که این همه مسائل نامشروع را به جامعه ایرانی می بندد؟
Iran, Islamic Republic of
اينجاس كه ميگن مارادونا رو ول كن صدا و سيما رو بچسب!
United States
بالاخره ما نفهميديم يکبار از اين بنده خدا تعريف ميشه يکبار هم انتقاد
Iran, Islamic Republic of
بابا هنوز درس نگرفتید
این برنامش مگه چقدر بیننده داره که الکی بزرگش میکنید
بابا اینجور آدما شگردشونه میخوان خودشون رو با این هیاهوها مطرح کنند
اینا چارشون بی محلیه
Netherlands
غالبا صدا و سیما مردان و زنان با ظاهر متشرع را فقیر مالی ویا فرهنگی یا هر دوی آنها نشان می دهد.
اینکه مجری با چادر و تیپ آنچنانی در مورد مسایل مذهبی و فرهنگی مردم و دین و شرع اظهار فضل کند هم روی دیگر سکه است.
به نظر من فارغ از عدم تخصص لازم این مجری اگر قائل به روابط آزاد و بدون حصر اخلاقی است بهتر است از خودش شروع کند.
Iran, Islamic Republic of
بابا مهمان برنامه آقاي خواجه سروي بسيار بسيار ضعيف و در موضع منفعلانه صحبت مي كرد. اصلاً نمي تونست يه دليل ساده قابل درك براي طرح تفكيك جنسيتي ارائه كنه. مجري برنامه هم كه ازش انتظاري نيست كه طرفدار اين طرح باشه ولي به نظر من اينكه خودش رو جاي جووناي امروزي گذاشت كه در مورد اين مسائل سؤالات بسياري دارند، كار بدي نبود.
Iran, Islamic Republic of
تازه يه بار هم تو تلويزيون نشونش ميداد روي چادر كوله انداخته بود. خيلي مسخره بود. كلاً برنامه ضعيفي است و مجري ضعيف‌تري هم دارد.
Iran, Islamic Republic of
وقتی یه غیرکارشناس میشه کارشناس! از باقی امور صدا و سیما نباید دیگه توقع بیشتری داشت....
خودتان نوشته اید" مجری "
بله ایشان صرفا یک مجری است !
مجری سیاستهای خزنده ضد فرهنگی .
سیاستهائی که یک روز در قالب تئوری های ایدئولوژیک از حلقوم عضو برجسته شورای عالی انقلاب فرهنگی ، جناب حاج فرج دباغ (سروش ) بیرون زد!
در دولت دوم خردادچنان تئوریهای ... حاکم بود که اشاره و شمارش آنها خارج از حوصله است .
بعضی عناصر موثر در دولت هشتم و نهم که ابتدا نمود مکتبی داشتند ، تدریجا "هویدا"شدند که با شعار "عزیزجمعه " به دنبال گمشده " ایرانی" شان در مکتب "شنبه " هستند!؟
متاسفانه این جریان در بسیاری از نهادهای فرهنگی نیز در سطوح مدیریتی نفوذ دارد.
United States
به نظر من که کوله رو چادر انداختن اصلا زشت نیست و نوآوری قشنگیه
مسلما تفکیک جنسیتی راه حل مناسبی برای حل مشکل فرهنگی دانشگاه نیست.
مثال بارز اون هم ضعیف تر شدن سال به سال وضعیت فرهنگی دانشگاه هاست
من که 10 سال پیش دانشجو بودم و در اون زمان نه بحث تفکیک جنسیتی مطرح بود و نه مشکلات این چنینی.
پس باید ببینیم چی باعث شده که اوضاع دانشگاه ها این شکلی بشه که به تفکیک فکر کنیم.
Iran, Islamic Republic of
باید هرچه زودتر پخش این برنامه متوقف شود. ایشان و تیم برنامه هدفی جز جلب مخاطب، به هرطریق ممکن، ندارند. سرنوشت برنامه نود باید درس اموز باشد،که علیرغم ایرادات فراوان به آن فقط به دلیل تعداد زیاد مخاطب ادامه دارد.
Iran, Islamic Republic of
اينكه چادر سرت كني و شلوار پاره يا چادر سرت نكني و شلوار پاره ؟ کدوم بهتره؟
آيا پوشيدن شلوار پاره و چكمه فشن خلاف شرعه ؟ آيا جايي از بدنش معلومه ؟ بهتره از خدا پيغمبر و ائمه جلو نزنيم !! اونا نگفتن اشكال داره ولي شما دارين ميگين اشكال داره !! بابا بخدا دين اين نيست كه دارين ميگين !!
چرا فكر ميكنيد اگه دختر و پسر و تو دانشگاه كنار هم بشينن حتما دست به كار گناه ميزنن ؟
چرا فكر ميكنيد دوتا دختر پسر دارن باهم حرف ميزنن دارن در مورد گناه حرف ميزنن ؟؟
مشكل از خودتونه ! ذهنتون همش دنبال اين حرفاس فكر ميكنيد همه دنبال اين حرفان !
United States
متاسم برای این صدا و سیما که بابت چنین برنامه های بی ارزشی این همه هزینه می کند چه مجریان کم سوادی را که به زور می خواهد در تلوزیون چهره کند و چه افراد بی سوادی را برای برنامه های خود دعوت می کند که افتضاح به بار بیاورند (ولو معاون وزیر باشد)
احسنت به جهان..
اف بر برخی مسئولان صدا و سیما که چنین افراد ضعیفی را به صدا و سیما راه می دهند.
در آن شب که شاهد برنامه نامداری بودم تا این حد عصبانی دیده نشده بودم. خیلی غصه خوردم. مگر آقای ضرغامی نمی بیند که این چنین مجریانی که هنوز به مبانی ساده و بدیهی اسلام آشنایی ندارند را به محیط سیما می کشاند. ... چقدر در دفاع از نظر شخصی خودش هم آن شب پافشاری می کرد!!!
رسانه ملی و آن هم جای طرح نظرات شخصی؟!!!
مجری باید دور گردان معرکه باشد نه این که خود به عنوان یک کارشناس داخل معرکه شود آن هم به عنوان یک نظریه پرداز در حوزه تخصصی مبانی فکری اسلامی و آن هم حجاب و چادر.
چادر پوشیدن این مجری هم به درد خودش می خورد.
آقای ضرغامی مگر ما در جامعه کم داریم از افراد فرهیخته و با سواد و با حجاب کامل و پرورش یافته در خانواده های مذهبی استوار؟
والله شما مسئولید در برابر هر ثانیه ای که وقت مردم را گرفتید تا آن شب آن برنامه کذایی را ببینند.
شما که بهتر از همه می دانید برای ساختن هر ثانیه از برنامه ای از آن زمان که فکر و ایده آن شکل می گیرد تا آن زمان که روی آنتن می رود تا من نوعی آن را ببینم هزینه های چند میلیونی می شود...
نمی دانیم آخر چه اصراری است که از امثال خانم نامداری استفاده شود
Portugal
باسلام
خانم مجری آنچه را که در جامعه ما واقعیت داشت و دارد در ذهنش آمد و بلد نبود سوال طرح کند ولی واقعیت ملموس جامعه ما این است که جوانان ما پرسش گر شده اند و تغییر کرده و عصر و زمانه جدید شده است. دیگر زمان ضعیفه خواندن خانم ها بسر آمده است و عجیب تر آنکه برخی متدینین ما هم نمی توانند دختران و زنان خود و فامیل خود را کنترل و قانع کنند!
براستی مشکل از کجاست؟
پوشش در عروسی ها و جشن تولدها را اگر ندیدید از خانواده تان بپرسید.
آموزش تعامل اجتماعی ما باید مورد تامل و توجه قرار گیرد حال خواه دانشگاه باشد خواه حوزه باشد خواه هیئت های مذهبی و خواه ختم انعام و کلاس درس باشد. چه فرقی می کند؟ باید از یک جا شروع شود.
مهم آن است که زن و دختر منو و تو در جامعه ایرانی مصون از تعرض باشند. براستی آیا در جوامع غربی زنان و دختران ایرانی مصون نیستند؟
اگر مشکلی ندارند پس مشکل جامعه ایرانی ما از کجاست؟
United States
"اينكه چادر سرت كني و شلوار پاره يا چادر سرت نكني و شلوار پاره ؟ کدوم بهتره؟ ... "

مغلطه از این آشکار تر نخونده بودم. دوست عزیز اگر ملاک شما واقعا پیامبر(ص) و اهل ببتن (ع) که ان شاء الله همینطوره باید خدمتتون عرض کنم طبق روایات، مومنین از اینکه در معرض اتهام قرار بگیرن نهی شدن و از شما سوال می کنم پوشیدن لباس پاره ما رو یاد چه قشری از جامعه می اندازه به وجدان خودتون رجوع کنید و جواب بگیرید (البته اگر مثل خیلی ها بی شرمی و شکستن حریم ها براتون عادی نشده) از اینها گذشته شما که مقید هستید دین رو طبق نظر اهل بیت(ع) و پیامبر(ص) عمل کنید که کار درست هم همینه خوبه جهت اطلاع بدونید که در احادیث و روایت داریم که زن و مرد نامحرم حق ندارن در یک محیط تنها باشن ضمن اینکه دستوره همون پیامبر (ص) و اهل بیته (ع) که ما رعایت حریم نامحرم و محرمو داشته باشیم و از خودمون افاضه هایروشنفکرانه با اصول فکری غرب نکنیم. دوست عزیز به جای نعل .ار.نه زدن و هم خدا و هم خرما رو طلب کردن بهتره دست از توجیه شکستن حریم محرم و نامحرم بردارید و از خدا بترسید و فکر نکیند هرکی مدافع حفظ حریم محرم و نامحرم هست به دیگران سوظن داره. به نظر شما خدا و اهل بیت (ع) که فرمودن حق ندارید با نامحرم رابطه داشته باشید نعوذبالله دل و ذهنشون بیمار بودهو به بشر سوئظن داشته اند؟
بهتر نیست منطقی تر فکر کنید؟
Iran, Islamic Republic of
من که تا این برنامه شروع میشه سریع میزنم یه کانال دیگه..... کلا با همون تیتراژ شبیه مجلس رقصش حالم به هم میخوره و کهیر میزنم چه برسه که اصلا برنامشو ببینم...
Iran, Islamic Republic of
فقط و فقط یک کلام و یک کامنت کافی است که همه بدانند وضعیت فرهنگی و روابط دختر و پسر در دانشگاههای ما غیر اسلامی و ضد فرهنگ دینی اسلامی و ایرانی است.
فرهنگ سازی دینی بایستی از درون مراکز آموزشی شروع شود و در جامعه نهادینه گردد.
بخدا قسم اغلب دانشجویان فعلی جامعه درد فرهنگ ندارند و بدنبال فرهنگ غربی هستند و باصطلاح غرب زده شده اند
بحث اساسی این است که مسئولین و اساتید دانشگاهها و صدا و سیما هم انگار نه انگار اتفاقی دارد می افتد و تهاجم فرهنگی کار خودش را دارد انجام می دهد و کلا" احساس مسئولیتی نمی کنند و برنامه خاصی هم ندارند!!!!!!.
بنظر مي رسد بعضي از دوستان عزيز در تحليل مسائل دچار افراط و تفريط مي شوند اولا بايد از نويسنده محترم پرسيد كه آيا سوال مجري خطا بوده است ؟
ثانيا مجري بايد برنامه را چالشي بكند در غير اينصورت بحث كارشناسي اتفاق نمي افتد حالا اگر كارشناس و مسئول ضعيف عمل كرده يا اطلاعات ناقص داشته گناه مجري چيست؟
اما در خصوص مقوله تفكيك جنسيتي بايد پرسيد اگر اين تفكيك جواب مي داد پس ما كه دوازده سال يعني تا مقطع دبيرستان اينكار را كردیم پس چرا نتيجه نگرفتيم ؟ آمار مسئولين را در خصوص روابط ناسالم در سنين راهنمايي و دبيرستان را ببينيد.
اگر تفكيك جنسيتي را انجام داديم مگر بعد از آن ميخواهيم فارغ التحصيلان را ايزوله كنيم ؟ آيا در محل كار ، خيابان ، تاكسي و غيره هم اين امكان وجود ندارد؟ بنظرم بايد بجاي اقدامات سلبي بهتر است كار فكري و فرهنگي انجام بشود به جوانان ارزش و هويت انساني داده شود آموزشهاي لازم در سنين مختلف به افراد داده شود . بعنوان كسي كه ده سال در دانشگاهها بوده ام آمار رفتارهاي نابهنجار و روابط ناسالم در بين دانشجويان نسبت به آمار غير مراكز دانشگاهي خيلي پايين است
Iran, Islamic Republic of
من از نحوه اجرای برنامه این خانم از همان برنامه تازه ها شاکی بودم. کاشکی اونو عوض کنند
من مادر سه دانشجو هستم سازندگان این برنامه شب گذشته با نشان دادن یک پرس غذای دانشجوی آمریکائی و فرانسوی و ایرانی (دانشگاه شریف) اقدام به تبلیغ و وجود رفاه بالا در دانشگاه های آمریکا را نمودند که همان موقع گفتم که چرا گردانندگان این برنامه راه و روش نوری زاده را در پیش گرفته اند ؟!
Iran, Islamic Republic of
بد حجابي ها براي عدم اعتقاد به حجاب است كه بلاخره يك جوري خودش را مينمايد. و مسايل اعتقادي را نميتوان در چارچوب قانون بخشنامه و امثالهم قبولاند.
Iran, Islamic Republic of
با سلام. بنده بعنوان يك بيننده برنامه هاي تلويزيوني به جرأت مي گويم كه خانم آزاده نامداري اصلاً در حد مجري بودن نيستند. ايشان بسيار تند صحبت مي كنند و اصلاً اين گونه صحبت كردن براي يك مجري مناسب نيست. صداي خوبي هم ندارند. ضمناً بنظر مي رسد دانش اين كار را نداشته باشند كه هر شب در خصوص يك مساله با كارشناس مربوط به آن صحبت كنند. مسئولين صداوسيما بايد فكري به حال ايشان بكنند. بنظر من ايشان بايد برنامه كودك اجرا كنند
Iran, Islamic Republic of
بله دیگر روحانیت را با روحانیت وابسته می زنند ، خب برای از بین بردن چادر هم چادری می آورند تا موفق شوند .
Iran, Islamic Republic of
با سلام ، تا زمانی که نویسندگان و تهیه کنندگان مکتبی و ارزشی رسانه ملی در حاشیه قرار داشته و اندک ارزشی برای کارشان کسی قائل نیست و بعضا به شکل دستمال کاغذی از این افراد استفاده می شود، وضع به مراتب بدتر از این هم خواهد شد.
صدا سيما يعني مي خواهد مخالفين را جذب كند اما طرفداران نظام را از دست مي دهد
مخالفان نظام كه صد تا شبكه دارند ما چه شبكه اي داريم؟ رسانه ملي هم كه براي انها برنامه مي سازد
United States
با توجه به اوضاع و احوال جامعه و اقبال به ماهواره آیا انتظار دارید یک پوشیه زده مجری شود ؟!!!
United States
وای ببینید همه کارشناس شدن....
اونوقت به بقیه گیر میدن...
وقتی در صدا و سيما به چنين مجری ای اينقدر بها داده می شود، بايد توقع اين اظهار نظرها را هم داشت. به نظر من اين خانم از آن دسته مجری هايی است که بيخودی معروف شده است.
Iran, Islamic Republic of
فقط میتوانم بگویم وضعیت دانشگاهها خیلی خراب است واگر مسولین هیچ فکری نکنند وضعیت دانشگاهها ازاینی که هست بدتر میشود
Iran, Islamic Republic of
بنده برنامه را ديدم و به نظرم آقاي خواجه سروي اهمال يا تسامح نكرد. بلكه اين مجري برنامه بود كه اصلاً وقت صحبت به او نداد. ضمن اينكه آقاي خواجه سروي جزء مسئولان دولتي است كه به نظر ميرسد دغدغه اسلام دارند و همواره در چارچوب اصول مورد تأييد مقام عظماي ولايت عمل ميكنند
Iran, Islamic Republic of
حرف مجری برنامه درست بود آقای خواجه سروی و دوستانشان تفکری شبیه ... دارند
Iran, Islamic Republic of
اگه تو دانشگاه دختر و پسر رو جدا کنیم درپی اون باید محیط کاری زن و مرد رو هم جدا کنیم.باید هر جایی رو امکان داره زن و مرد با هم باشن رو جدا کنیم تا صورت مساله رو پاک کنیم.ما هممون اختیار داریم که خوب و بد رو انتخاب کنیم.این هنر نیست که به کلی بد رو از بین ببریم تا دیگه کسی کار بدی نکنه!!!
Iran, Islamic Republic of
استدلال شما لنگ است !!اگر فقط با کنار هم بودن در دانشگاه افراد پاک دچار انحراف می شوند (یعنی ذاتا میلی به انحراف نداشتند!!)نمایندگان مجلس هم باید 2شیفت زنانه ومردانه تقسیم شوند !!چرا وزیر زن داریم!!بانوان هیئت دولت باید جلسه جدا داشته باشند و اعضای شورای انقلاب فرهنگی هم باید تفکیک شوند !!!پذیرفتنی نیست تا مشکلات و فقر دینی وفرهنگی جامعه حل نشود بیاییم در حرکتی تصنعی بیاییم عده ای را در ظاهر از هم جدا کنیم
Iran, Islamic Republic of
مجری مسائل مذهبی درسیما باید متخصص باشد.
امثال آزاده نامداری صلاحیت اداره چنین برنامه هایی را ندارند.
صدا و سیما فکری کند.
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم چند وقت آینده ایشون رو هم باید در جمع خارج نشین ها دید
Armenia
به نظر من برنامه شب گذشته یکی از بهترین برنامه های جمع ما بود . البته شما بایستی ناراحت باشید چرا که منش و استدال و حرفهای آقای خواجه سروی مانند رویه سایت شما است
Iran, Islamic Republic of
ایشون با رفتارهایش اصلا صلاحیت مجری گری را ندارد متاسفم که دختران محجبه وهمچنین با سواد ما بیکارند انوقت ...
Iran, Islamic Republic of
اين يك برنامه ضعیف هر چندبا موضوعات خوب است خصوصا در مورد مشاوره كارشان خنده دار بود پرسيدن سوالات مهم و انتزاعي از بچه چه دردي از جامعه را درمان ميكند؟
Iran, Islamic Republic of
من کارشناس نیستم که درمورد نظرات دوستان اظهارنظرکنم فقط بگم که قبل از این من مجری مذکور رافقط چادری میدونستم واطلاعی از اینکه شلوارپاره و چکمه فشن میپوشه نداشتم .
Iran, Islamic Republic of
بابا این کامنتها جوریه که این خانم بنده خدا انگار جنایت کرده یا سه هزار میلیارد برداشته.وضع فرهنگی جامعه را با نگاههای علمی بررسی کنید.میهمان برنامه خودش اعتقاد به این طرح ندارد ان وقت چگونه می تواند از آن دفاع کند همه چیز ما دولتی است
باید خیلی دقت کرد، ظاهرا رد پای یک جریان انحرافی فرهنگی در صدا وسیما مشهوده یک مورد هم شب قدر بود که شبکه 1 اذکار عجیب یاد می داد که مراجع هم اعتراض کردند موارد دیگه از جمله سریالها و این برنامه ها
Iran, Islamic Republic of
به نظر بنده این خانوم فکر می کنه خیلی خوش تیپ و دارای فن بیان خوبی است ، درحالی که اصلا بار علمی و سواد نداره
امین
Iran, Islamic Republic of
حالا همه حرفاشم که غلط باشه، اینکه میگه دختر و پسر باید نحوه تعامل صحیح رو یاد بگیرن کاملا درسته. تا کی باید دختر و پسر موقع برخورد با هم اعتماد به نفسشونو از دست بدن و با من من صحبت کنن؟
بابا نه دختر برای پسر هیولاس نه پسر برای دختر. اگر اینطوره که زشته، پس یه خانمم وقتی میره تو مغازه ای که یه آقا پشت دخله، باید حیا کنه با من من بگه ببخشید... ام... شما... ام... روغن... ام... دارید؟