پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

انتخابات نظام پزشکی بدون تغییر ۴ اسفند

شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب: 272348
رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی گفت: این انتخابات روند منطقی خود را در سلامت کامل طی می‌کند و قطعاً ۴ اسفند برگزار می‌شود. اظهارات رئیس جمهور نیز غیر قانونی است و اساساً در شأن رئیس قوه مجریه نیست که تشویش اذهان عمومی کند. احمدی‌نژاد با همه سر جنگ دارد.
به گزارش جهان، مراد هاشم زهی در گفت‌و‌گو با فارس افزود: قانون می‌گوید انتخابات نظام پزشکی طی روند مشخص خود باید در تاریخ 4 اسفند برگزار شود، تمام مراحل قانونی روند این انتخابات نیز به طور دقیق و منطقی انجام شده است و هیچ شبهه‌ای در روند قانونی برگزاری این انتخابات وجود ندارد.
 
وی گفت: تمام مراحل ثبت نام، بررسی اولیه صلاحیتها، رسیدگی به اعتراضها و اعلام اسامی نهایی تأیید صلاحیت شده‌ها، طی روال قانونی انجام شده و از 23 بهمن نامزدهای انتخابات در حال تبلیغات در زمان قانونی هستند.
 
رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی گفت:‌ سخنان رئیس جمهوری مبنی بر بانگری صلاحیت نامزدهای رد صلاحیت شده این انتخابات کاملاً غیر قانونی و مصداق تشویش اذهان عمومی است. چنین اظهاراتی در شأن رئیس جمهوری نیست اما اساساً گویی آقای احمدی نژاد با همه سر جنگ دارد.
 
هاشم زهی افزود:‌ بنده از این اظهار نظرها و حرفهایی که افراد غیر مسئول در آستانه برگزاری انتخابات نظام پزشکی می‌زنند تعجب می‌کنم اما اعلام می‌کنم که تمام این شایعات بر اساس و بر خلاف قانون و مقررات است.
 
وی گفت: هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی یک هیئت بی طرف و مستقل از قواست که مطابق قانون با حضور افراد متعهد و کارشناس هم در مسائل حوزه سلامت و هم درحوزه حقوقی و قانونی بر روند برگزاری این انتخابات نظارت دارد و تحت تأثیر فشار افراد قدرت که با روند غر قانونی در صدد ایجا شبهه هستند، قرار نمی‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *