جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

واکنش‌رحمتی به شعار تماشاگران سپاهان

شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 373148
دروازه‌بان تیم پیکان تهران گفت: به نظرم شعار‌هایی که برعلیه من می‌دادند نظر لطف تماشاگران بود و چون من در کنار آن‌ها بودم، ناراحت نمی‌شوم و به قول خود اصفهانی‌ها این مسائل فقط مزه انداختن تماشاگران است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سید مهدی رحمتی پس از شکست تیمش برابر سپاهان اصفهان پیرامون تیم پیکان اظهار کرد: تیم ما یک تیم آماده و هماهنگ است که به تازگی در لیگ برتر حضور پیدا کرده و از شانس بد در نخستین دیدار خود در این دوره از لیگ برتر به پست تیم سپاهان برخورد کرد و متأسفانه نتوانست نتیجه بگیرد.

وی درباره تیم سپاهان بیان کرد: سپاهان تیم خوب و با کیفیتی است که همیشه از مدعیان بوده و از بازیکنان تکنیکی خوبی برخوردار است که امروز با بهره‌گیری از آن‌ها توانست بر ما چیره شوند و پیروز میدان شود.

دروازبان تیم پیکان تصریح کرد: متأسفانه امروز به دلیل کم تجربه بودن بازیکنان، روی ۲ اشتباه دروازه تیم ما باز شد هم‌چنین داور بازی هم اشتباهات تأثیر گذاری مثل گل دوم که آفساید بود و خطا پنالتی که بر روی حیدریه گرفته نشد، داشت که بر روند بازی ما تأثیر گذاشت و متأسفانه این نتیجه رقم خورد.

وی درباره شعار‌های تماشاگران اصفهانی خاطرنشان کرد: من ۲ سال خاطرات خوبی از این مردم دارم و به نظرم شعار‌هایی که علیه من می‌دادند نظر لطف آن‌ها بود و بالأخره چون در کنار آن‌ها حضور داشتم از شعار‌هایشان ناراحت نمی‌شوم و به قول خود اصفهانی‌ها این مسائل فقط مزه انداختن تماشاگران است.

رحمتی افزود: تیم ما با بهره‌گیری از بازیکنان با کیفیت و جوان و با کادرفنی خوب با به میدان گذاشته امیدوارم با تمهیداتی که باشگاه در نظر دارد بتوانیم نتیجه موردنظر را کسب کنیم و در مصاف‌های آینده نتیجه امروز را جبران کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


میگم اقا ( سید ) باز جای شکرش باقیه اون حرکت منشوری ؛ زشت و زننده فصل قبل مقابل تماشاگران ملوان رو انجام ندادی