شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۱

اردوغان: زن ها با مردها هرگز برابر نیستند

سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب: 393146
اردوغان، با تاکید بر عدم مساوات زن و مرد، مدافعان حقوق زن را در کنفرانسی در استانبول به اقدام علیه حس مادری متهم کرد! وی در خصوص عدالت و زنان درجمع شهروندان این شهر، گفت: دین ما، اسلام، نقش زن در جامعه را محدود به مادری کرده است.
به گزارش جهان به نقل از شبکه خبر، اردوغان افزود: بعضی ها این موضوع را می فهمند و بعضی دیگر نمی فهمند و شما نمی توانید این مساله را برای مدافعان حقوق زن توضیح دهید زیرا آنها حتی تفکر مادری را نمی پذیرند.

اردوغان خاطرنشان کرد: نمی توان با زن و مرد رفتاری یکسان داشت زیرا این خلاف طبیعت انسان است؛ هریک طبیعت و عادات و جسم متفاوتی دارند و شما نمی توانید زنی که فرزندش را شیر می دهد با مرد مساوی بدانید.

وی گفت: شما نباید مانند سازمان های کمونیستی از زن بخواهید همه کارهایی که مرد می کند، انجام دهد؛ مثلا نمی توانید از زن بخواهید کشاورزی کند، زیرا این امر با جسم ضعیف زن منافات دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مریم
بلاخره این اردوغانم یه حرف درست وحسابی زد . منم نمیدونم چه دلیلی داره من خانم مجبور باشم همتای مرد تو جامعه کار کنم ؟ مگه ما خانمها چقدر توان و نیرو داریم هم وظیفه مادری و همسری و خانه داری رو انجام بدیم و هم مجبور باشیم بیرون خونه کار کنیم?بیرون خونه به اندازه مردها کارمیکنیم و به اندازه یک پنجم مردها حتی حقوق نمیگیریم .