جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱۴

همسریک بازیگر: زنی که 6 ماه است ازاوخبر ندارم نمی خواهم

سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۵۱
کد مطلب: 143341


"مهران الف" در یادداشتی تاسف انگیز با بیان جزئیاتی از زندگی شخصی خود، اینگونه از همسر بازیگرش سخن گفته است. بخشی از این یادداشت که نسخه ای از آن در اختیار آتی نیوز قرار گرفته به این شرح است:

به گزارش جهان، آتی نیوز نوشت:5 سال است خانم "س .ق" همسر قانونی من است. همیشه به نیکی از من یاد کرده و در چند مصاحبه اش در نشریات مختلف گفته" اگر همسرم اراده کند یا اجازه ندهد دیگر بازی نمی کنم و هنرپیشگی را تا جایی ادامه می دهم که به زندگی شخصی ام لطمه وارد نشود. همسرم همواره مشوق و پشتیبانش بوده ! "

اما اکنون دیگر من موافق بازیگری همسرم نیستم. پس از پخش سریالی از شبکه سه که باعث شهرتش شد رفتارش تغییر کرد و اکنون شش ماه است که من از ایشان خبری ندارم!

به دادگاه حمایت از خانواده هم مراجعه کردم و از او شکایت کردم اما چون من مشوق ایشان بوده ام و به او اجازه کار داده ام تقاضای من برای ممنوع الکار شدن زنم رد شد. با این حال از نظر شرعی و قلبی دیگر راضی نیستم زنم بازیگری کند.

اکثر تهیه کننده ها وقتی در جریان این موضوع قرار گرفتند با من همکاری کردند و از همسرم در سریال ها و فیلم ها استفاده نکردند به غیر از تهیه کننده فیلم "د" که با من برخورد بدی هم داشت.

جالب اینکه همسرم در مصاحبه هایش می گوید دیپلم دارد. به من بگویید او از کدام دبیرستان دیپلم گرفته است؟

در حال حاضر تصمیم گرفته ام از همسر هنرپیشه ام جدا شوم و او را طلاق خواهم داد و در این مدت نیز حضور در دادگاههای مختلف وقتی به او نمی داد که مصاحبه کند.
نامه ام را با این جمله به پایان میبرم که "پروانه ها فراموش می کنند روزی کرم بوده اند."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یکی به این آقا مهران بگه دندت نرم حالا بکش آخه آدم عاقل می یاد یه دختربچه بی جنبه رو این همه آزادی بهش می ده، مگه نمی دونستی بازیگری چه عالم شلم شوروایی داره، این همه طلاق و ازدواج های پشت سر هم رو توی بازیگرا ندیده و نشنیده بودی؟ بهرحال ... خانم هم که گفته بودن می خوان سوپر استار تلویزیون ایران بشن خب این آرزوها هزینه داره دیگه.
Iran, Islamic Republic of
خود كرده را تدبير نيست . كبر وغرور وفساد و فحشا در سينما بيداد ميكند و بعيد است كسي كه خودش يا ناموسش را وارد اين عرصه كند ونداند عاقبتش به اينجا يا بدتر از اينجا ختم نشود. اخيرا هم كه علاوه بر رواج ابتذال اخلاقي عده اي از سينمائي ها مي خواهند عقايد سياسي شان را نيز ديكتاتور وار به ملت تحميل كنند كه در مقابل بايست گفت زهي خيال باطل !!!!!
Iran, Islamic Republic of
بنظرم برای سایت شما یکم زشت باشه این موضوع رو منتشر کنید فکر کنم یکم مساله خصوصی باشه
متشکر
Iran, Islamic Republic of
چه خصوصی؟! دارن اطلاع رسانی میکنن دیگه.....
Iran, Islamic Republic of
این باب خودش یادداشت منتشر کرده برای همینم به نظرم دیگه مساله خصوصی نیست و عمومی شده
Latvia
جوامعي كه تقليد و چشم و هم چشمي در آن فرهنگ شود به مراتب در مقابل هجوم فرهنگي آسيب پذيرتر خواهند بود. از طرفي جذابيت شامل مجموعه اي از كاركردها و خواص مي باشد كه مي تواند متضمن افزايش مطلوبيت و مورد پذيرش واقع شدن باشد. در مورد موجود زنده و پيچيده اي مثل انسان و بويژه در امور زناشويي ، پارامترهاي زيادي مثل خوشرويي ، بروز صادقانه عواطف ، حضور قلبي در لحظه لحظه هاي زندگي و در كنار همسر ، اخلاق نيكو ، صداقت در رفتار و گفتار و كردار ، همراهي زوجين در شرايط مختلف و بويژه سخت زندگي و آمادگي و مهارت بروز قابليتهاي زناشويي در جذابيت و پذيرش متقابل نقش ايفا مي كنند. در ايران بويژه سالهاي اخير متاسفانه دروغ و نيرنگ و فريب و ماديگرايي افراطي و ظاهربيني مفرط و افزايش گرايشات فمينيستي و گرايش به خروج از خانه و رهاكردن شوهر و فرزند به بهانه نياز مالي و اشتغال حتي كاذب براي زنان فاقد تخصص و درآمدهاي پايين و تنوع طلبي ( بويژه در مردان) به يك معضل فرهنگي – اخلاقي تبديل شده و شكاف بين زن و شوهر با تعريف وارونه از ازدواج و مفهوم واقعي همسر در حال گسترش مي باشد. تا جايي كه طلاق عاطفي بيش از طلاق و جدايي فيزيكي و مرسوم شيوع پيدا كرده و بسياري از زن و شوهرها نه همسر بلكه بدلايلي همديگر را تحمل مي كنند.
Iran, Islamic Republic of
نفهميدم اين 6 ماه منزل پدر بودند؟
Iran, Islamic Republic of
حتی بچه ها هم می دانند که عالم هنرپیشگی مملو از مسائل غیر اخلاقی است
یعنی این آقا نمی دانسته ؟
Iran, Islamic Republic of
البته نوشته پروانه ها فراموش می کنند روزی کرم بوده اند در حالی که بعید می دانم با این افتضاح پروانه شده باشه هنوز همون کرمه
Iran, Islamic Republic of
باز همه شدید قاضی
Iran, Islamic Republic of
براي اين مرد متاسفم اميدوارم هر چه زود تر مشكلش حل بشه و كاش اين زن کمی قدر شناس تر مي بود
آقا مهران بيكار بودي فرستاديش بازيگري ؟
Iran, Islamic Republic of
خانمت رو نمی خوای.. اونطور که تو دوست داری رفتار نمیکنه.. خوب طلاق بده.طلا ق برای همین وقتهاست. این آبرو ریزی چیه راه انداختی ؟ظاهرا اونم دل خوشی از تو نداره وگرنه 6 ماه ولت نمیکرد ونمیرفت. بیان مسائل خصوصی در جراید و سایتها و اینکه کرم یا پروانه .. دیپلم داره یا نداره ... فکر نمیکنم چندان جالب باشه .
Iran, Islamic Republic of
خانم ........ رو واقعا غرور گرفته !!!!