جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳

قیمت‌ جدید خودرو بدون اعلام اعمال می‌شود

شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب: 284840
درحالی خودروسازان وعده اعلام قیمت های جدید خودرو از امروز را هنوز عملی نکردند که رئیس شورای رقابت گفت: اجرای نهایی قیمت های جدید خودرو از فردا توسط شرکت های خودروساز اجرا می شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، پس از جلسات بسیار و انتقادات متعدد بر فرمول قیمت‌گذاری خودروی شورای رقابت درنهایت هفته گذشته خودروسازان از تفاهمات و رفع ابهامات فرمول شورای رقابت خبرداده و اعلام نمودند امروز (شنبه ) قیمت های جدید محصولات خود را منتشر خواهند نمود، ولی تا این ساعت خبری از قیمت های جدید نیست.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو و سایپا در حالی از فروش اینترنتی و حضوری محصولات شرکت های خود در روز شنبه خبرداده بودند که براساس گزارشات دریافتی و البته مشاهدات عینی خبرنگار تسنیم هنوز هیچ خبری از قیمت های جدید در نمایندگی ها نبوده و مسئولان فروش در پاسخ به مشتریان خود فقط با گفتن این مطلب که به زودی اعلام خواهد شد آنان را همچنان در انتظار قرار می دهند.
برخی از اخبار نیز حکایت از آن دارد که خودرو سازها همچنان در تعیین قیمت ها دچار مشکل بوده و احتمالاً امروز نیز خبری از قیمت های جدید نخواهد بود.

بابایی: هنوز برای اعلام قیمت‌ها به تفاهم نرسیده‌ایم

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اشاره به اینکه همچنان برای تعیین قیمت ها در حال رایزنی با مسئولان مربوطه هستیم، گفت: به محض تفاهمات به عمل آمده قیمت ها را اعلام می کنیم.

عبدالله بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در رابطه با عدم اعلام قیمت‌های جدید خودروهای گروه خودروسازی ایران خودرو، اظهارداشت: همچنان در حال رایزنی و رفع ابهامات هستیم.
وی با اشاره به اینکه به محض تفاهمات به عمل آمده قیمت ها را اعلام می کنیم، افزود: برای تعیین قیمت ها در حال رایزنی با مسئولان مربوطه هستیم.

پژویان: قیمتهای جدید فردا اعمال می شود 

جمشید پژویان رئیس شورای رقابت درباره تاخیر ایجاد شده اظهار داشت: نکات جزئی در خصوص اجرایی شدن کامل قیمت های تعیین شده در خصوص خودرو باقی مانده بود که مدیران عامل شرکت های خودروساز طی جلسات برگزار شده، مقرر شد مدارک مربوطه را به شورای رقابت ارائه کنند که این کار را انجام دادند و اجرای نهایی قیمت های جدید خودرو از فردا توسط شرکت های خودروساز اجرا می شود.

وی همچنین گفت: در مورد مخالفت قطعه سازان در صورت ادامه این مخالفت، از سوی قطعه سازان به طور حتم شورای رقابت وارد این موضوع شده و با آن برخورد می کنند. قطعه سازان کاملا در این رابطه اشتباه می کنند که مخالف اجرای قیمت های جدید در بازار خودرو هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *