شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

فروزنده: نگران وضعیت اقتصادی مردمیم

يکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب: 424240
سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از اطلاع‌رسانی درباره منشور وحدت اصول‌گرایی در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش جهان، "لطف‌الله فروزنده" سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه شورای مرکزی این تشکل سیاسی که عصر دیروز(شنبه ۲ خرداد) برگزار شد، اظهار داشت: در جلسه دیروز، اوضاع داخلی و جهانی بررسی و درباره موضوعاتی از قبیل مذاکرات هسته‌ای، تحولات منطقه‌ای، انتخابات و مشکلات مردم گفت‌وگو شد.

وی در ادامه افزود: در خصوص مذاکرات هسته‌ای، ما معتقد هستیم که باید در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا ایستادگی کرده و جزئیات مذاکرات به مردم اطلاع‌رسانی شود؛ چرا که جامعه توقع دارد همزمان با امضای توافق‌نامه، تحریم‌ها لغو و در کنار آن امنیت، اقتدار و عزت ملی حفظ شود.

فروزنده اضافه کرد: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای نباید به آمریکایی‌هایی و آژانس انرژی اتمی اجازه دهد تا از تاسیسات نظامی ایران بازرسی کنند و در نهایت باید مشخص شود ایران چه امتیازی به طرف مقابل می‌دهد و به جای آن چه چیزی را بدست می‌آورد.

این فعال سیاسی اصول‌گرا با اشاره به تحولات منطقه گفت: ما در جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ضمن حمایت از مردم یمن، آنان را به مقاومت در برابر دشمنان اسلام دعوت و تاکید می‌کنیم که بیداری اسلامی در منطقه ترویج یافته و رمز گسترش آن توکل بر خدا است.

وی ادامه داد: امروز امنیت ایران، عمق استراتژیک ماست چرا که اگر گروهای تروریستی از سوریه، یمن و عراق بگذرند می‌توانند برای امنیت مرزهای ما خطرآفرین باشند.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس و خبرگان رهبری تصریح کرد: وحدت میان اصول‌گرایان به نتایج مثبتی رسیده است و ما در این زمینه به جمع‌بندی کلی رسیده‌ایم، رویکرد اصولگرایان برای انتخابات، وحدت حداکثری با حفظ ارزشهاست که در آینده‌ نزدیک درباره چارچوب منشور وحدت اصول‌گرایی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فروزنده در پایان با بیان اینکه موضوع چهارم که در جلسه دیروز بررسی شد، مشکلات اقتصادی مردم بود، خاطرنشان کرد: متاسفانه رئیس‌جمهور و دولتمردان درباره مسائل اقتصادی آماری را ارائه می‌دهند که با واقعیت همخوانی ندارد؛ چرا که آثار رشد و رونق اقتصادی در زندگی مردم مشاهده نشده است، جوانان از بیکاری رنج می‌برند و گردش سرمایه در کشور وجود ندارد از همین رو ما نگران وضعیت اقتصادی مردم هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کاظم
شما نگران مردم هستيد ومردم نگران سستى برخى از سياسيون درمقابل امريکا
بوسجین
خدا کند در این مدت که درد حاصل از سیاست گذاری مسئولین به بدنه جامعه مخصوصا" قشر فقیر منتقل شده از این به بعد این احساس شما را ببینیم چه می شود ایا این انتقال متوقف می شود یا نه نمونه ان وام مسکن جدید است که به نفع برخوردار ها و به ضرر مردم بوده تا.........