سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

رحمانی فضلی و فرهادی به مجلس می‌آیند

شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 449144
بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح برجام در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری جلسه علنی تشکیل خواهد داد.

اولین دستور کار مجلس شورای اسلامی، رسیدگی به گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران است.

نمایندگان مجلس در هفته جاری همچنین گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح اصلاح موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را بررسی خواهند کرد.

رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد طرح اصلاح قانون استفاده متوازن از امکانات کشور برای ارتقای سطح مناطق کمتر توسعه یافته نیز در دستور کار هفته جاری مجلس قرار دارد.

نمایندگان مجلس این هفته همچنین گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام را که یک فوریت آن هفته گذشته به تصویب رسیده بود، بررسی خواهند کرد.

گزارش کمیسیون برجام در مورد نقاط ضعف و قوت توافق ایران و غرب هفته گذشته در صحن علنی مجلس قرائت شد و با مخالفت تعداد زیادی از نمایندگان با فوریت بررسی طرح پیشنهادی فراکسیون رهروان، این طرح به صورت یک فوریتی به کمیسیون امنیت جهت اصلاح ارجاع شد.

بررسی طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده نیز که گزارش آن توسط کمیسیون فرهنگی آماده شده است در دستور کار هفته جاری مجلس قرار دارد.

بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد طرح اصلاح بندی از قانون برنامه پنجم توسعه که توسط شورای عالی استانها ارائه شده است نیز در دستور کار هفته جاری مجلس قرار دارد.

وکلای ملت هفته جاری همچنین گزارش کمیسیون اجتماعی در خصوص طرح اصلاح بندی از قانون برنامه پنجم توسعه را بررسی خواهند کرد.

هفته جاری همچنین سئوال موسی‌الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد از وزیر کشور و سئوال عیسی‌زاده نماینده میاندوآب از وزیر علوم در دستور کار صحن علنی مجلس قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *