پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

اخراج از كار دختر شاهرودی برای رعایت حجاب!

پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 179540
یك دختر شاهرودی می‌گوید به علت رعایت حجاب اسلامی از كار اخراج شده است.

به گزارش جهان به نقل از البرز این دختر جوان در نامه‌ای كه در سایت شخصی نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی منتشر شده نوشته است: "دیروز توی یكی از نمایندگی‌های یك شركت بزرگ در شاهرود كه نیاز به حسابدار داشتن، به عنوان حسابدار پذیرفته شدم ولی امروز به علت رعایت حجاب اسلامی از كار بیرون شدم."

وی افزود: "چرا باید وضعیت توی كشوری كه داعیه اسلام‌مداری داره این جوری باشه؟ چرا نباید برای دخترانی كه در ایران حجاب رعایت می‌كنند، جایی باشد؟ چه فرقی بین كشور ما و تركیه و فرانسه است؟ فقط خواستم بگم كه بدونین در ایران چی میگذره و همین!!"

كاظم جلالی، نماینده شاهرود ضمن آنكه قول برخورد داد، در پاسخ نوشت: "البته شاید بگوئید كجائید كه متأسفانه در بسیاری از شركت‌ها این عرف شده است. من هم بی‌اطلاع نیستم. دردمندانه می‌بینم و می‌دانم اما چون كسی برخورد نمی‌كند متأسفانه این به یك عرف تبدیل شده است. اگر از همین موارد جزئی نمی‌گذشتیم به وضعیت امروز نمی‌رسیدیم."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
علت این است که بسیاری از مردان جامعه ما علاوه بر اینکه بی غیرتند بدنبال سوء استفاده از زنان و دختران هستند و چون یک فرد محجبه با پوشش خود راه سوء استفاده را بر این مردان هوسباز می بندد او را از کار اخراج میکنند . نفرین برچنین مردان هرزه ای.
Iran, Islamic Republic of
مسأله تازه ای نیست! من و هم رشته ای های محجبه ام سال ها به دنبال کار می گشتیم هر جا مترجم می خواستند می رفتیم و بدون اینکه از ما تست بگیرن یا به مدرکمون که از بهترین دانشگاه کشور - شهید بهشتی- گرفته بودیم نگاهی بیندازند ردمون می کردن. آخر سر هم خیلی از بچه ها خونه نشین شدن فقط به خاطر حجابشون. خودم یکبار با گوشای خودم شنیدم که مدیر شرکت به منشیش می گفت اگه این آدم بیاد اینجا کار کنه وصلة ناجوره و تو محیط تنش ایجاد می کنه!