شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

انهدام ابنیه اسلامی توسط داعش +عکس

شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 425140
در ادامه عملیات نظامی گروه تروریستی القاعده در استان ادلب سوریه ، گروهی از تروریست ها اقدام به انفجار مقام حضرت خضر نبی (ع) کرده اند.
به گزارش جهان به نقل از مشرق،  از ابتدای وقوع بحران در سوریه ، حمله به اماکن مذهبی مورد احترام اقلیت های مذهبی همچون شیعیان ، علویون و مسیحی ها در صدر اهداف گروههای تروریستی تکفیری بوده است. این گروهها بر اساس آموزه های انحرافی وهابیت ساخت هرگونه بارگاه و مسجد بر روی مزار صحابه ، ائمه و بزرگان دینی را مصداق پرستش بت! دانسته و اقدام به انهدام آنها و نبش قبور بزرگان دینی می کنند.

آغاز گر اقدامات این چنینی را باید گروه تروریستی تکفیری "جیش الاسلام" (وابسته به اخوان المسلمین) دانست که سه سال پیش طی حمله به شهر عدرا واقع در شمال دمشق پس از قتل عام صدها شیعه و سنی و علوی ساکن در آن ، به بارگاه صحابی جلیل القدر "حجر ابن عدی" وارد شده و اقدام به نبش قبر وی کردند.

انتشار تصاویر این جنایت موجی از محکومیت این گروه و فرمانده آن زهران علوش مزدور رسمی سازمان جاسوسی آل سعود را در اقشار مختلف اهل سنت و شیعه به دنبال داشت.




در جدیدترین اقدام از این دست ، جند روز پیش گروهی از تروریست های چچنی عضو القاعده پس از حمله به روستای علوی نشین اشتبرق واقع در منطقه سهل الغاب در نقطه ثقل سه استان ادلب ، حماه و لاذقیه ، مقام حضرت خضر نبی (ع) را بمب گذاری و منهدم کردند.

این مکان از سوی ساکنان منطقه بسیار مورد احترام بوده و از آن به عنوان محلی جهت قرائت قرآن و نماز استفاده می شد.

در تصاویر منتشره تروریستهای چچنی که حتی از تکلم به زبان عربی عاجز هستند ، با صدها کیلو مواد منفجره این بارگاه را منهدم می کنند.



نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


داعش همان دزدان اسرائیلی عراق و شام هستند .