جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

اسراییل: فعلا خیالمان از داعش راحت است

چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 378440
یک مقام ارشد ارتش رژیم‌ صهیونیستی می‌گوید گروه تروریستی «جبهه ‌النصره» بعید است به زودی علیه اسرائیل دست به حمله بزند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، یک مقام ارشد ارتش رژیم‌صهیونیستی روز سه‌شنبه گفت بعید است که گروه تروریستی «جبهه‌النصره» که اکنون در نزدیکی بلندی‌های جولان حضور دارد، به این زودی‌ها علیه اسرائیل وارد عمل شود.

این مقام صهیونیست که خواسته نامش فاش نشود، به روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست» گفته است: «می‌بینیم که آن‌ها در طول مرز اسرائیل مستقر شده‌اند، اما فکر نمی‌کنم که آن‌ها بخواهند اسرائیل را هدف قرار دهند. فکر نمی‌کنم جبهه‌النصره الان منفعتی در حمله به ما داشته باشد.»

به گفته وی، این گروه تلاش خواهد کرد تا بر نبرد با ارتش سوریه و همچنین دیگر گروه‌های تروریستی فعال در سوریه، متمرکز شود. وی همچنین مدعی شده است که اکنون گذرگاه «قنیطره» در اختیار چندین گروه مخالف دولت سوریه است.

با این حال وی مدعی شد: «جبهه‌النصره اعلام کرده است که در حال جنگ با رژیم سوریه است. اما زمانی که این کار به پایان رسید، نوبت یهودیان است. ما داریم خود را برای این مسئله آماده می‌کنیم.»

در هفته گذشته در جریان درگیری‌ها میان ارتش سوریه و تروریست‌ها، چند بار خمپاره‌های گروه‌های تروریستی در مناطق تحت کنترل صهیونیست‌ها فرود آمده است. ارتش رژیم‌صهیونیستی به همین بهانه مواضع ارتش سوریه را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سگهاي وحشي داعش دست پرورده اسراييل اند مگه هار شده باشند كه به صاحبشان حمله كنند.