پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۳

ماهی صد میلیون برای سرمربی ناموفق!

چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب: 421243
وینگادا سرمربی پرتغالی سابق تیم امید دوران خوبی در این تیم نداشت و نتایج خوبی در بازیهای آسیایی نگرفت. حالا که مدت تقریبا زیادی از آن روزها گذشته، حبیب کاشانی مدیر تیم امید در مصاحبه ای احقوقی که وینگادا در تیم امید می گرفت، را رسانه ای کرده است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، ، حقوقی که اصلا با عملکرد او در تیم امید همخوانی نداشته است( امیدواریم کارلوس کی روش از این جمله ناراحت نشود چون او دوست صمیمی وینگادا است)

کاشانی در مصاحبه ای که امروز داشته در مورد حقوق وینگادا گفته: وینگادا با آن نتایجی که کسب کرد، بدون احتساب پول راننده، ماشین، مترجم و بلیت‌هایی که بعضا برای او گرفته می‌شد، ۹۹ میلیون تومان در ماه دریافت می‌کرد و این ظلمی آشکار به تیم ایرانی است که باید به آن رسیدگی جدی شود. اکثر مربیانی که می‌خواهند در سطح بالای فوتبال ایران کار کنند با این ارقام هیچ رغبتی نخواهند داشت. حتی بعضا باشگاه‌های لیگ دسته اول و دوم نیز از کادر فنی تیم ملی فوتبال المپیک دریافتی بیشتری دارند.

این اتفاق وقتی ناراحت کننده تر می شود که کاشانی حقوق کادر فنی فعلی تیم امید را هم اعلام کرده است: مبلغی که قرار است به کلیه اعضای کادر فنی تیم ملی المپیک ایران که شامل محمد خاکپور، محمد مایلی کهن، عزیزیان، طباطبایی و حاج‌قاسم است رقمی معادل ۴۲ میلیون تومان در ماه است آن هم برای کادر فنی‌ای که این همه سابقه و تجربه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کاظم
خوردن بيت المال در بيت الحال فوتبال وقطع شدن يارانه مردم!
hamid
Iran, Islamic Republic of
میشه تقریبا نفری 8.5 میلیون در ماه واقعا بهشون ظلم میشه!!!!!!!!!!!!!!!!
France
فلانی که سرمربی تیم و تیمش ۲فصل پنجم میشه هم ماهی nمیلیون میگیره موفقه!!!