پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
در پايان جلسه در وزارت ورزش؛

كادر فني كاراته زير بار نرفت

چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب: 431143
كادر فني تيم ملي كاراته در پايان جلسه خود با مسئولان وزارت ورزش بر اخراج سه كاراته كای معترض تاكيد كرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در پي حواشي اخير در تيم ملي كاراته ، كادر فني تيم ملي امروز به همراه سمندر و آشوري جلسات متعددي را در دفتر افشارزاده و مشاور سجادي داشته و در خصوص مسائل فوق توضيح دادند.

علیرضا کتیرایی مربي تيم ملي در خصوص اين جلسات به مهر گفت: در اين دو جلسه كليه مسائل اخير را بيان كرده و به نوعي شفاف‌ سازی و مواضع خود را تشريح كرديم كه با حمايت مسئولان وزارت مواجه شد. صحبت‌های خود را خيلي واضح بيان كرديم و مباحث مختلفي مطرح شد كه در نهايت اعلام شد کارمان را با قدرت تا مسابقات قهرمانی آسیا ادامه دهیم.

وي با تاكيد بر اخراج گنج زاده، بابان و فرخي اظهار داشت: ترکیب تيم ملي جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا همان ١٠ كاراته كایی است كه هفته هاي قبل با حضور در مسابقات انتخابي و يا نظر سرمربي تيم ملي جواز حضور در تركيب اصلي را كسب كرده بودند.

برخلاف مرحله قبل اعتراض كه جلسه در وزارت ورزش منجر به بازگشت معترضين به اردو شده بود اين بار سه كاراته كا از اعتراض خود ره به جايي نبرده و دست خالي به خانه برگشتند. در واقع فرصت حضور در رقابتهاي انتخابي را هم از دست دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *