جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۷
با دستور فرماندار اصفهان صورت گرفت

لغو سخنرانی رئیس سابق انرژی اتمی کشور

چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۱۰
کد مطلب: 421144
سخنرانی دکتر فریدون عباسی رئیس سابق انرژی اتمی کشور با دستور فرماندار اصفهان لغو شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، قرار بود مسجد سید اصفهان امشب میزبان دکتر فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی باشد تا در جمع مردم اصفهان پیرامون مذاکرات لوزان و مذاکرات هسته‌ای سخنرانی کند اما این سخنرانی لغو شد.

بنا بر این گزارش، با وجود اینکه فریدون عباسی برای ایراد سخن در مسجد سید حاضر شده بود، این سخنرانی لغو شد.

فرماندار اصفهان امروز در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرده بود که شرط برگزاری همایش‌ها در سطح شهر اخذ مجوزهای قانونی از فرمانداری است و برگزار‌‌کنندگان غیر‌رسمی این نشست در اصفهان طی ۴۸ ساعت گذشته هیچ اقدامی برای دریافت مجوز از فرمانداری اصفهان انجام نداده‌اند.

فضل‌الله کفیل تاکید کرده بود بدون شک این نشست در اصفهان برگزار نمی‌شود.

به گزارش جهان، بسیج رسانه استان اصفهان نیز روز گذشته طی اعلامیه‌ای اعلام کرده بود نشست تجزیه و تحلیل مذاکرات هسته‌ای با عنوان «فتنه ۲۵ لوزان» هیچ‌گونه ارتباطی با بسیج رسانه و بسیج اصناف ندارد.

در تبلیغات محیطی و مجازی این نشست، با عنوان «فتنه ۲۵ لوزان»، امضای تعدادی از تشکل‌ها و نهادها و از جمله سازمان بسیج اصناف درج شده بود که قرار بوده از ۱۵ تا ۱۷ مهرماه هر شب با حضور و سخنرانی دکتر فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی، دکتر حجت‌الله عبدالملکی دبیر کارگروه اقتصاد گفتمان انقلاب اسلامی و دکتر موسی حقانی رئیس موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران برگزار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


كجاست آزادي بيان خاتمي
شسبی
Iran, Islamic Republic of
همون بهتر که لغو شد. انتخاب این اسم به عنوان همایش، خودش یک فتنه و کلید وازه است.
Iran, Islamic Republic of
کار خوبي کردن.ممنونيم.8سال حرف زدن بسه.يک کم گوش کنن.
سلام
نمی دونم اول کدوم سایت خبری این خبر رو گذاشته ولی می دونم همه مدیران سایت های دیگه بدون اینکه متن رو کامل بخوون فقط کپی کردند.
شاهد هم این جمله
"قرار بوده از 15 تا 17 مهرماه هر شب"
مهرماه درست میشه 5 ماه دیگه. پس حداقل خبر رو تا آخر بخوونید و بعد کپی کنید.
تا جایی که من خبر دارم 15 تا 17 اردیبهشت بوده نه مهرماه.
درپناه حق
یا علی
آخه جناب رئیس جمهور حقوقدانند نه سرهنگ!!
لاقل برای حفظ پرستیژ هم که شده بگذارید این منتقدین به نظر شما بیسواد حرفشون بزنند ای توسعه دهندگان جامعه مدنی وحقوق شهروندی
مهر نه ارديبهشت...