جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

باران پراکنده در برخی ارتفاعات کشور

دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب: 431945
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات برخی نقاط کشور و دمای ۴۰ درجه ای پایتخت طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد.
به گزارش جهان، احد وظیفه در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امشب در ارتفاعات شمال غرب و غرب کشور، سواحل مرکزی و شرقی خزر، ارتفاعات البرز شرقی و ارتفاعات زاگرس مرکزی در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می شود.

به گفته وی، این وضعیت بعد ازظهر روزهای سه شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و جنوب سیستان و بلوچستان نیز رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: طی سه روز آینده در بخشهایی ازشرق، جنوب شرق و جنوب غرب کشور وزش باد و گردوخاک سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد و در همین مدت درشمال سیستان وبلوچستان، به ویژه منطقه زابل، در بعضی ساعات طوفان و گردوخاک رخ خواهد داد.

وظیفه تصریح کرد: طی دو روز آینده شرق دریای عمان و بخشهای مرکزی خلیج فارس نیز مواج خواهد بود.

وی افزود: فردا آسمان تهران نیمه ابری، در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده و در پاره ای نقاط همراه با وزش باد پیش بینی شده است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت در این روز با یک درجه افزایش نسبت به امروز به ۴۰ و ۲۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *