جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

بررسی نامه رهبری توسط دانشجویان سوئدی

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۵۰
کد مطلب: 411046
۳۰ دانشجو و استاد از دانشگاه لند سوئد عصر امروز با سفر به اصفهان در راستای نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا، از گلستان شهدای اصفهان بازدید کردند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم ، در این دیدار جوانان سوئدی در بازدیدی که از گلستان شهدای اصفهان داشتند، با مبانی و تاریخ دفاع مقدس آشنا شدند.

این جوانان سوئدی در برنامه‌ای که توسط راویان جنگ و دفاع مقدس از جنگ تحمیلی با هدف تبیین حریف‌هایی که در ترجمه کتاب‌های دفاع مقدس توسط دشمنان شده، آشنا شدند.

در این برنامه ۳۰ دانشجو و استاد اروپائی از مزار شهیدان جعفرزاده، خرازی و شهدای بمبماران و آرامگاه یوشع نبی در دفاع مقدس دیدن کردند.

در روایت‌های که از سوی راویان دفاع مقدس صورت گرفت، مباحثی مبنی بر چگونگی حمله عراق وجنگ نابرابر و شهدای ایران و قربانی‌هایی که مانند جانبازانی که پس از ۳۵ سال با تحمل سختی‌ها به شهادت می‌رسند، روایت شد.

سردار مجتبی شیروانیان، مدیرکل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس، فرماندهان و اساتید و دانشجویان اصفهانی نیز در این بازدید حضور داشتند.

بازدید۳۰ دانشجو و استاد از دانشگاه لند سوئد از گلستان شهدای اصفهان و آشنائی آنها با مبانی واقعی دفاع مقدس توسط فرهنگسرای پایداری، بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس، سازمان بسیج اساتید و موسسه گردشگری راد صورت گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


morad ali
آمریکا هیچ غلطى نمیتواند بکند... این غلطى که نمیتوانند بکنند، فقط غلط نظامى نیست، به‌معناى جامع کلمه، هیچ غلطى نمیتوانند بکنند.

حقیقتا بین این سخنان زیبا انتخاب(یک)سخن امام خامنه ای مدظله العالی بسیار دشوار است.