پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

خبرگزاری دولتی: مشائی استعفا داد

يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب: 57624
خبر گزاري وابسته به آموزش و پرورش مدعی شد که اسفنديار رحيم مشايي از سمت معاون اولي رياست جمهور استعفا داده است .

پانا نوشت: شنيده ها ي خبر نگار سياسي پانا حاکي است رحيم مشايي رييس سابق سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري کشور که با حکم پنجشنبه هفته گذشته در جلسه هيئت دولت در مشهد مقدس از سوي احمدي نژاد به عنوان معاون اول معرفي شد پس از اعتراض بسياري از چهره هاي اصولگرا مبني بر هزينه هاي فراواني که جريان اصولگرا از اين انتصاب رئيس جمهور در آينده پرداخت خواهد کرد از سمت معاون اولي رييس جمهوري استعفا داد ه است و متن نامه استعفاي رحيم مشايي خطاب به رييس جمهور به زودي منتشر مي شود .

گفتني است يکي از مهمترين انتقاد هاي مراجع عظام و جريان هاي اصولگرا به دکتر احمدي نژاد ، اظهار نظر ها و اقدامات اسفنديار رحيم مشايي در باره دوستي مردم ايران و رژيم صهيونيستي بود که با واکنش مقام معظم رهبري در خطبه هاي نماز جمعه روبرو شد .

همچنين شائبه حضور در مراسمي در ترکيه که زنان اقدام به رقص نمودند و يا مراسم حمل قرآن با رقص و آواز که در يکي از همايش هاي سازمان ميراث روي داد،از مهمترين اشکالاتي است که به مشايي وارد شده است.

لازم به ذکر است مخالفت چهره هاي شاخص جريان اصولگرا به رحيم مشايي جداي از مباحث فوق به نحوه مديريت وي در سازمان هاي فرهنگي – هنري شهرداري تهران و ميراث فرهنگي مي باشد .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *