چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
از شیخ السلام کردستان تا سردار اسلام در سیستان

حرامیان در کمین کلمه مقدس وحدت

يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب: 71664
حرامیان در کمین کلمه مقدس وحدت
چه روح آسمانی داشت.از اتحاد می گفت و قلبش به عشق انقلاب می تپید.نگران تفرقه بود و در نهایت شهید وحدت شد.حرامیان تاب نیاوردند.وحشت از وحدت .
کمین انقلاب نشستند و برای فرزندان روح اله نقشه می کشند و چه خام خیالند باطلیان و بردگان بی مزد و مواجب استکبار . حال آنکه خون مردان غیرت بر ساحت وحدت نقش بسته است و پیوند عاشقان رسول الله به عشق تشکیل امت واحده بیش از پیش مستحکم شده است.
سردار قهرمان که گویی به انتظار شهادت و به عشق وصال با روح خدا و هم رزمانش خدمت می کرد به پيروي از مولا و مرادش حضرت آقا، از وحدت وهمدلي سخن می گفت:«برادران من، امروز دشمن منتظر تفرقه شماست، منتظر دودستگي است. اگر خداي ناكرده، اختلافي پيش آمد، نگذاريد به جاي باريك كشيده شود.اصلاً يكي از خصوصيات طايفه، همين با هم بودن است ».
و روز موعود در حالیکه برای اعتلای کلمه مقدس وحدت، محفلی با حضور سران اهل سنت و شیعه بر پا ساخته بود به فیض شهادت نائل گشت.
و چقدر زیباست عروجی که آبیاری کننده درخت تناور وحدت است.
قلب ایران امروز شکست ولی دندانهای فشرده خشم مقدس خویش را به صبر تبدیل کرد تا دشمن را از هدف تفرقه انگیز خود نا امید کنند.
شهدای پرواز کرده به امیدقلبهای همراه ملت ایران و دستهای به هم تنیده شیعه و سنی راه بسی دشوار اتحاد را پیمودند و خون سرخ آنها در این راه نثار شد.چقدر کوته فکر است کسی که با تعصب کور و انفجار توهمات خود می خواهد ریشه درخت وحدت را بخشکاند.
امروز که عباد شیطان در لباس اسلام ،خون سرخ سبز پوشان با ایمان را می ریختند، نمی دانستند خونبهای به هم آمیختن شیعه و سنی در این حادثه حماسه های نه چندان دور خواهد آفرید.امیدواریم صدای بمب منفجر شده و شهدای وحدت از ماموستا شهید در کردستان تا سردار شهید در سیستان خفتگان متعصب را بیدار کند.شهدای شیعه و سنی ،وحدت راه را نشان می دهند این راه سخت است ولی عاقبتی شیرین دارد خوشا به سعادت شیخ السلام و سردار اسلام که امروز همنشین هم خلد برین هستند.بدا به حال جندشیطان و تفرقه افکنان که به آتش خشم شیعه و سنی خواهند سوخت.حالا که وحدت خون می طلبد شیعه و سنی در کنار هم هزینه آن را خواهند پرداخت و انشاء الله در آینده ای نه چندان دور ثمره خون شیخ السلام و سردار شهید را به عینه خواهیم دید.انشاءالله
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *