جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۶
۳

سفره بی ریا +عکس

شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۸
کد مطلب: 397340
جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس فرزندان امام خمینی(ره) با ظهور عصری طلایی در تاریخ ملتمان آغاز شد. عصری که بی شک می‌توان آنرا جزو نورانی ترین و درخشان ترین سالهایی دانست که در ایران گذشته است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس فرزندان امام خمینی(ره) با ظهور عصری طلایی در تاریخ ملتمان آغاز شد. عصری که بی شک می‌توان آنرا جزو نورانی ترین و درخشان ترین سالهایی دانست که در ایران گذشته است.

روزهایی که مردم از همیشه به هم نزدیک تر بودند و ناب ترین فرزندان خود را به مسلخ خون می فرستادند و در راه خدا قربانی می‌کردند تا خاک کشورشان بماند. حماسه هایی اتفاق می افتاد که بیشتر شبیه افسانه بود تا واقعیت. منطقه جنگی که باید تبدیل شود به جایگاه عده ای سرباز که به زور و با ترس فرستاده شدند به جبهه و ناامیدی در بین شان موج بزند شده بود محلی برای سیر و سلوک عارفانه و عاشقانه با خدا.

خنده ها از ته دل بود و احوالات همه با نشاط. هر کسی به عقب بر می‌گشت چنان دلتنگ می شد که هوای شهر تنفس را برایش سخت میکرد و هر جور بود خود را به همان منطقه می‌رساند.

تصاویر و فیلم هایی که به یادگار از آن لحظات ثبت شده است می تواند گوشه ای از خاطرات خوب روزهای دفاع مقدس را تداعی کند. عکس پیش رو هم رزمندگانی را نشان می دهد که پای سفره صبحانه با شیشه های مربایی که حالا تبدیل شده به لیوان چایی نشسته و عکس یادگاری گرفته اند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


...
شهدا...
قسمت ما نشد که به جنگ برسیم.
شهدا مارا شفاعت کنید.
شهدا مارا دعا کنید.
شرایط خیلی خوب نیست. دعا کنید عاقبت بخیر بشیم.
کجایید ای مردان بی ادعا
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
كجاييد اي شهيدان خدايي
كجاييد اي بلاجويان دشت كربلايي
كجاييد اي ......