پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

تولید گوشت حلال در کانادا

جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 427445
وزیر کشاورزی کانادا اعلام کرد که قصد دارد تا تولید گوشت حلال در کانادا را افزایش دهد، چراکه تولید این نوع گوشت سبب افزایش فروش آن در این کشور و سایر کشورهای اسلامی و غیر اسلامی می شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، وزیر کشاورزی کانادا اعلام کرد که قصد دارد تا تولید گوشت حلال در کانادا را افزایش دهد چراکه تولید این نوع گوشت سبب افزایش فروش آن در این کشور و سایر کشورهای اسلامی و غیر اسلامی می شود.

وی اعلام کرد ما قصد داریم تا به مسلمانان احترام بگذاریم و از این رو با افزایش تولید گوشت حلال این هدف را محقق می کنیم.

کانادا قصد دارد با تولید گوشت حلال در این کشور همچنین کارآفرینی را رونق بخشیده و سبب ایجاد اشتغال شود.

سخنگوی وزیر نیز اعلام کرد در این راستا قوانین نیز مقرر خواهد کرد تا این کار روند بهتری داشته باشد و به سرعت انجام شود.

آژانس غذایی در کانادا مسئولیت بازرسی را برعهده دارد و از کشتارگاه ها نظارت می کند و اعمال آنها را مورد بررسی قرار می دهد.

در کانادا منشور کبک تصویب شده است که مانع از فعالیتهای دینی می شود و اجازه نمی دهد که دین داری افزایش یابد و از سکولاریسم حمایت می کند.

کانادا یکی از کشورهایی است که در سالهای اخیر با افزایش مهاجران مسلمان مواجه شده است و اینک حدود ۳ درصد این جمعیت مسلمان هستند که اکثر آنها در کبک زندگی می کنند و غالب آنها در این شهر تحت فشارهای نژاد پرستانه و تبعیض زندگی می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *