جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

علی دایی ضارب خود را بخشید

شنبه ۷ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۰۷
کد مطلب: 157940

 علی دایی پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت:« یک تشکر ویژه دارم از همه هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند و تیم خود را تشویق کردند. ما امروز با حضور این تماشاگران کاری به غیر از بردن نمی‌توانستیم انجام دهیم و دیدید که همه سکوها ما را حمایت کردند و چقدر هم خوب این کار را انجام دادند، بدون اینکه منافع‌شان به خطر بیفتد.»

به گزارش جهان در ادامه خبرنگاری از دایی پرسید، چرا در هفته‌ای که گذشت این درگیری‌ها در باشگاه پرسپولیس به وجود آمد؟ گفت:« متاسفانه در هر تغییر و تحول و یا بهتر بگویم در هر انقلابی خیلی‌ها صدمه می‌بینند و خیلی‌ها دوست دارند که این کار صورت نگیرد. به جرات می‌توانم بگویم که به غیر از آن بالایی که کار همه ما را می‌بیند، از هیچ کس نه ابایی دارم و نه می‌ترسم. من در مکتبی بزرگ شده‌ام که ترس در آن هیچ معنایی ندارد. همیشه کلاه‌ام را قاضی می‌کنم و دوست دارم که شب‌ها با وجدان راحت بخوابم. مطمئن باشید که این ها بادهای ملایم است که می‌وزد، وگرنه طوفانی در کار نیست.»

سرمربی پرسپولیس با تائید برخورد فیزیکی‌اش با یکی از لیدرهای پرسپولیس، گفت:« من قبول دارم که این اتفاق افتاد و آن را انکار نمی‌کنم. بعضی‌ها می‌خواستند این مساله را ماسمالی کنند؛ اما این بار اول نیست که در باشگاه از این اتفاقات می‌افتد، اما حیف باشگاهی مانند پرسپولیس است که با این عظمت باید شاهد حضور این افراد در خود باشد. افرادی که نمی‌دانم اسم‌شان را چه بگذارم و نمی‌دانم چرا این کارها را می‌کنند. بله، آن فرد یک مشت هم به صورت من حواله کرد که متاسفانه من پس از جلسه از آن موضوع گذشتم؛ اما بعضی‌ها در سایت‌ها و وبلاگ‌هایشان جوری حرف می‌زنند که انگار مالک باشگاه پرسپولیس هستند. من همیشه گفته‌ام که یک روز به پرسپولیس آمده‌ام و یک روز هم می‌روم. این تیم متعلق به هواداران است، هواداران امروز نشان دادند که عاشق تیم‌شان هستند و به این حرف‌ها هیچ توجه‌ای ندارند، من دست تک تک این هواداران را می‌بوسم که به هم لطف دارند.»
سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه آن لیدر پس از درگیری، بسیار اظهار ندامت کرد و حرف‌های زیادی هم زد، گفت:« من به خاطر کاشانی از حق خودم گذشتم، آن لیدر پس از آن از من عذرخواهی کرد و حرف‌های زیادی هم پس از آن زد؛ اما من از کاشانی این درخواست را دارم که اگر ۱۰ درصد دوست داشتن من را دارد به خاطر مردم یکسری تصمیم‌ها را بگیرد و به این شرایط پایان دهد، من واقعا این درخواست را از کاشانی دارم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *