جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

دانشجویان کانون فتنه را پیدا کردند

چهارشنبه ۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب: 197342
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با اشاره به تجمع دانشجویان در مقابل سفارت انگیس اظهار داشت: دانشجویان با این اقدام نشان دادند کانون فتنه را پیدا کردند.

محمد محمدیان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اقدام تشکل های دانشجویی در تجمع مقابل سفارت ایران گفت: تجمع دانشجویان مقابل سفارت انگلیس نشان از اوج انزجار و اعتراض مردم نسبت به سیاست های انگلیس در قبال جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی همچنین اظهار داشت: دانشجویان با این اقدام خود نشان دادند کانون فتنه را پیدا کرده اند و امیدواریم دولت انگلیس و سایر کشورهایی که در مقابل ایران موضع خصمانه دارند از سیاست خباثت آلود خود در قبال مردم ایران دست بردارند.

محمدیان همچنین در بیان انتظارات از دانشجویان گفت: انتظاراز دانشجویان روشنگری و تبیین چهره واقعی دولت انگلیس و سیاست تفرقه افکنانه آنها برای همگان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تجمع بزرگ دانشجویان روز سه شنبه مقابل سفارت انگلیس برگزار شد. این تجمع با حضور دبیران کل تشکل های دانشجویی برگزارشد.

در این تجمع دانشجویان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس انزجار خود را از سیاست های دولت انگلیس در قبال جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

براساس این گزارش دانشجویان در تجمع مقابل سفارت انگلیس پرچم این کشور را به پائین کشیدند و آن را آتش زدند.

همچنین گفتنی است مجلس شورای اسلامی اخیرا طرح کاهش رابطه با انگلیس و اخراج سفیر این کشور از ایران را تصویب کرده است
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *