جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کشف گور جمعی مهاجران غیرقانونی

سه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 420992
پلیس تایلند موفق به کشف گوری جمعی با ۲۶ جسد مهاجران غیرقانونی شد.
به گزارش جهان، در عملیات جستجوی گور جمعی مهاجران غیرقانونی در تایلند، نیروهای داوطلب محلی نیز به کمک پلیس آمدند و موفق شدند جسد ۲۶ مهاجر غیرقانونی را در جنگلهای جنوب این کشور کشف کنند.

فقط سه نفر – از جمله ۲ کودک – موفق شدند از دست قاچاقچیان انسان فرار کنند و موقعیت مکانی اردوگاه مخفی مهاجران را به اطلاع پلیس برسانند. جستجوهای پلیس موجب شد روز جمعه ۵ جسد در این محل کشف شود و با اضافه شدن نیروهای داوطلب، کار جستجو به سرعت پیش رفت.

جسد ۲۱ نفر نیز روز شنبه کشف شد و تعداد قربانیان به ۲۶ نفر رسید. این مهاجران اغلب از کشورهای میانمار و بنگلادش وارد تایلند شده بودند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز؛ پلیس تایلند در این باره اعلام کرد: اخباری از وجود اردوگاه مهاجران غیرقانونی در اختیار داشتیم؛ اما قرار گرفتن اردوگاه در اعماق جنگل، یافتن آن را دشوار کرده بود. احتمالا دلیل قتل این افراد، به توافق نرسیدن قاچاقچیان انسان و مهاجران بر سر مسائل مالی بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *