پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

رهنوردزنان دستگیرشده را"ماه پیشونی" نامید!

چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب: 130192
طراح نظریه "عروس آذربایجان"، زنانی را که در جریان فتنه 88 دستگیر شده‌اند "ماه پیشونی" نامیده است.
به گزارش شبکه ایران، زهرا رهنورد که در میان افکار عمومی به عنوان "عروس آذربایجان" شناخته می‌شود، در یادداشتی که در سایت رسمی همسرش منتشر کرده، در دفاع از نظرآهاری، یکی از آشوبگران سال گذسته، درخواست کرده است که او هم محاکمه شود؛ زیرا جرم‌هایی که این متهم انجام داده، از او نیز سر زده است: "ما زنان همه شیوا نظرآهاری هستیم ،همه ما را مجازات کنید."

همسر آقای موسوی همچنین بدون اشاره به مواضع خود و سران فتنه علیه نظام، مدعی شده است: ما، نه براندازیم، نه محارب ،نه تبانی کننده برای ارتکاب هیچ گونه جرمی و نه مبلغ علیه نظم جمهوری اسلامی.

خانم رهنورد در این یادداشت، زنانی را که در جریان فتنه 88 دستگیر شده‌اند "ماه پیشونی" نامیده است!

گفتنی است خانم رهنورد چند ماهی است که استفاده از ادبیات جدید و الفاظ جالبی را در پیش گرفته است.

به عنوان مثال، وی چندی پیش با استفاده از همین ادبیات خواستار آزادی زنان از "هلفدونی" شده بود!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عبارت عروس آذربایجان اشتباه است زیرا توهین به مردم ولایت مدار آذربایجان است که همواره محکم بر سر اصول انقلاب جان فشانی کرده اند و این "ام فتنه "چطور ادعا می کند که ما زنان همه آشوبگر هستیم ! زنان فهیم این کشور در9 دی ماه و 22 بهمن ثابت کرده اند در دفاع از انقلاب محکمتر از مردان ایستاده به همین دلیل امثال رهنورد اکنون به هزیان گویی افتاده اند - درود بر تمام زنان و مردان با بصیریت ایران
Lebanon
غيرت ما آذربايجانيها بيشتر از اينه كه اين خانم عروس ما باشه!