جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱
رییس سازمان بسیج مستضعفین:

ای‌کاش نامزدهای ناموفق ۸۸ ذره‌ای از اخلاق نامزدهای ۹۲ را داشتند

دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 293291
رفتار خردمندانه کاندیدای منتخب و سایر کاندیداها و هوادارانشان یک الگوی مناسب است که می‌تواند دوره خوبی از رفتار سیاسی و مردمسالاری اسلامی را نوید بدهد.
ای‌کاش نامزدهای ناموفق ۸۸ ذره‌ای از اخلاق نامزدهای ۹۲ را داشتند
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری بسیج، سردار محمدرضا نقدی گفت: از رهبری داهیانه و هدایت‌های حکیمانه امام خامنه‌ای عزیز در خلق حماسه غرور آفرین سیاسی از صمیم جان تشکر می‌کنیم.

نقدی ضمن تشکر از همه کاندیداها به دلیل رعایت اخلاق و آرامش و متانت اظهار داشت: ‌ای کاش کاندیداهای ناموفق سال ۸۸ ذره‌ای از اخلاق و منش کاندیداهای انتخابات ۹۲ را داشتند.

وی به حوادث تلخ سال ۸۸ اشاره کرد و افزود: اگر کاندیداهای ناموفق انتخابات ۸۸ ضمن احترام به آرای ملت، از قانون تمکین می‌کردند نه آن حوادث تاسف‌بار پیش می‌آمد و نه دشمنان انقلاب، امیدوار به حرکات جدید مثل تشدید تحریم‌ها و فشارهای روانی علیه ملت ما می‌شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تقدیر از برخورد سنجیده کاندیداها تصریح کرد: رفتار خردمندانه کاندیدای منتخب و سایر کاندیداها و هوادارانشان یک الگوی مناسب است که می‌تواند دوره خوبی از رفتار سیاسی و مردمسالاری اسلامی را نوید بدهد.

وی در پایان با تاکید بر روشن شدن حقیقت سلامت نظام انتخاباتی ایران برای جهانیان و رسوایی مدعیان تقلب خاطرنشان کرد: باید مسببان فتنه با عذرخواهی از پیشگاه ملت بویژه خانواده معظم شهدا و جانبازان مظلوم فتنه ۸۸ به جرم بزرگ تاریخی خود اعتراف کنند، اگرچه این اعتراف، آن فجایع بزرگ را جبران نخواهد کرد.
مرجع : پایگاه اینترنتی بسیج
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خيالباف
Iran, Islamic Republic of
اين ارزو مثل اينه كه بگيد اي كاش نتانياهو و اوباما با ما بودن نه عليه ما . واقعا كه چه آرمانگرا !