جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

دومین خرید قطعی استقلال

شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 393696
یکی از مسئولان باشگاه استقلال دلیل آبی پوش شدن مهاجم نفت مسجد سلیمان را توضیح داد.
به گزارش جهان به نقل از جام، میلاد سلیمان فلاح دومین خرید استقلال در نیم فصل دوم خواهد بود. استقلالی ها پس از توافق با مدافع تیم ملی جوانان به سراغ مهاجم نفت مسجد سلیمان رفتند و این بازیکن را پس از انجام مذاکرات لازم جذب کردند.

البته هنوز قرارداد رسمی با این بازیکن بسته نشده است ولی گفته می شود که تمام کارهای مربوط به انتقال او به استقلال انجام شده است.

در این خصوص یکی از مسئولان استقلال گفت: «سلیمان فلاح تنها مهاجمی نیست که استقلال در فصل نقل و انتقالات نیم فصل جذب می کند و ظرف روزهای آینده نیز خبر جذب یک مهاجم توانمند و نام آشنا را در اختیار رسانه ها قرار خواهیم داد.»

وی در خصوص دلایل جذب سلیمان فلاح گفت: «قلعه نویی بازی های این مهاجم در نیم فصل اول را به خوبی آنالیز کرده است. این بازیکن می تواند به خوبی نقش یک مهاجم نوک را ایفا کند و پستی که قلعه‌نویی برای او در نظر گرفته مهاجم نوک است.»

این مسئول استقلال ادامه داد: «ما به سلیمان فلاح گفتیم که شاید طول بکشد تا به مهاجم اصلی و فیکس استقلال تبدیل شود زیرا مهاجمانی که ما در این پست داریم عملکرد خوبی داشته اند و مهاجم جدیدی که جذب خواهیم کرد نیز در نوک حمله بازی می کند و سلیمان فلاح باید انگیزه های خود را بالا ببرد تا با آنها رقابت کند.»

وی در پایان تاکید کرد: «در صورتی که او بتواند در تمرینات رضایت قلعه نویی را جلب کند بعید نیست که بتواند مهاجمان دیگری که در این پست داریم را نیمکت نشین کند و خودش در ترکیب اصلی قرار بگیرد.»

گفتنی است مجید حسینی بازیکن ۱۸ ساله سایپا نخستین خرید نیم فصل استقلال محسوب می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *