پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

تشییع نمادین شهدای الاحساء +عکس

يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب: 403793
مراسم تشییع نمادین شهدایی که بخاطر عزاداری شهادت حضرت سیدالشهداء(ع) مظلومانه در شرق عربستان به شهادت رسیدند در کربلای معلی برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، خیابان‌ها و عتبات مقدسه کربلای معلی روز گذشته شاهد برگزاری تشییع نمادین شهدای شهر الاحساء عربستان بود که در روز عاشورای حسینی در حسینیه المصطفی(ص) به دست تروریست‌های تکفیری وابسته به آل سعود به شهادت رسیدند.

این مراسم در بین الحرمین و حرمین مطهر حضرت امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) برگزار شد و پیکرهای «مهدی عید صالح المشرف» ۱۰ ساله، «عبدالله عید المطاوع» ۱۸ ساله، «عبدالله محمد یوسف» ۱۳ ساله، «حسن حسین علی» ۲۶ ساله، «محمد حسین البصراوی» ۱۵ ساله، «محمد عبدالله المشرف ۴۵ ساله، و «زهیر الشیخ حبیب المطاوعة» ۱۸ ساله به صورت نمادین تشییع شد.



لازم بذکر است؛ همزمان با شب عاشورای حسینی تعدادی مسلح نا‌شناس، به عزاداران حسینی در حسینیه المصطفى(ص) واقع در منطقه الدالوه در استان شیعه نشین الاحساء عربستان حمله کردند و تعدادی از عزاداران حسینی را به شهادت و تعدادی دیگر را زخمی کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *