سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۲

تکذیب تکذیبیه اصلاح طلبان توسط آهنگران

شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 404792
حاج صادق آهنگران بیانیه ای که امروز از سوی برخی رسانه های اصلاح طلب منتشر شده بود را تکذیب کرد.
به گزارش جهان به نقل از مرصاد، حاج صادق آهنگران عصر امروز درگفتگو با خبرنگارما بیانیه منتشر شده از سوی برخی رسانه های اصلاح طلب را تکذیب کرد.

حاج صادق آهنگران با تکذیب انتشار چنین بیانیه ای اظهار داشت :بیانیه منتسب به بنده که امروز در برخی رسانه ها بازتاب داده شد به هیچ وجه از سوی اینجانب منتشر نشده و بنده کاملا از این موضوع بی اطلاع هستم.

گفتنی است پس از انتقاد حاج صادق آهنگران از قدم زدن ظریف با وزیرخارجه آمریکا که خوی استکباری آن ها بارها برای ملت ایران ثابت شده است برخی رسانه های اصلاح طلب با انتشار بیانیه ای به تکذیب این انتقاد آهنگران پرداختند.

* سکته خبری اصلاح طلبان از بیانیه سازی به نام آهنگران/دروغ پردازی رسانه ای برای ماهی گرفتن از آب گل آلود

حاج صادق آهنگران اخیراً در مصاحبه با یک وب سایت محلی به شدت از رفتار محمد جواد ظریف در مذاکرات و بخصوص قدم زدن وی به همراه وزیر امور خارجه آمریکا انتقاد کرد.

آهنگران که از محبوبیت ویژه ای نزد مردم به خصوص در بین رزمندگان سال های دفاع مقدس برخوردار است سخنانش به سرعت در سطح رسانه های کشور منعکس شد و شمار زیادی از پایگاه های خبری و خبرگزاری ها به بازتاب انتقادات وی پرداختند.

طبیعی بود که موضع انقلابی و صریح این مداح معروف، به مذاق اصلاح طلبان خوش نیاید و از همان زمان قابل پیش بینی بود که رسانه های منسوب به این جریان سیاسی در قبال آن واکنش نشان دهند.

به همین خاطر ساعاتی قبل بیانیه ای در شبکه های اجتماعی به نقل از رسانه های مختلف اصلاح طلب منتشر شد که در آن به تکذیب مصاحبه انتقادی آهنگران اشاره داشت.

نکته جالب توجه این است که در مدت زمان کوتاهی از درج بیانیه منسوب به حاج صادق آهنگران ، رسانه های متعدد اصلاح طلب در یک خط مشترک فوراً این مطلب را در تارنمای خود پوشش دادند تا به زعم خود از یک طرف مشروعیت اخبار رسانه های ارزشی را نزد افکار عمومی مخدوش کنند و از سوی دیگر به بهانه حمایت این مداح معروف از این اقدام تیم مذاکره کننده که در جهت قبح زدایی رابطه با استکبار بود، بهره های لازم را به سود جریان سیاسی شان ببرند.

اما تنها ساعاتی پس از دروغ پردازی رسانه های اصلاح طلب و معاند ،حاج صادق آهنگران که اظهارات وی به تیتر اول رسانه های مختلف تبدیل شده بود در گفت وگو با اهواز نوین سخنان قبلی خود در مذمت اقدام تیم مذاکره کننده را تایید کرد.

وی همچنین انتشار هر گونه بیانیه ای از سوی خود مبنی بر تکذیب خبر مذکور را رد کرد و آن را ساخته ذهن کج اندیش برخی رسانه ها دانست.

آنچه جای تاسف دارد این است که رسانه هایی چون عصر ایران ،نواندیش، ایلنا ، ندای ایرانیان ، امیدنامه ، خرداد نیوز و صدها پایگاه خبری اصلاح طلب و نزدیک به دولت و حتی بعضی رسانه های ضد انقلاب مانند بالاترین، با درج این تکذبیبه ساختگی ، رسانه های ارزشی را به انتشار مطالب خلاف واقعیت متهم و موضع حق به جانبی از خود بروز دادند.

اکنون اما زمستانِ خیلی کوتاه بیانیه کذب منسوب به حاج صادق آهنگران گذشت و روسیاهی برای زغال ها ماند آنهایی که از این به بعد باید حواس شان باشد که برای رسیدن به اهداف خود هر دروغی را نباید بگویند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *