سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

سردار همدانی در خط مقدم جبهه اسلام

شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۸
کد مطلب: 449298
حزب مؤتلفه اسلامی به‌مناسبت شهادت سردار حاج حسین همدانی پیام تسلیت صادر و اعلام کرد: سردار همدانی همواره در خط مقدم جبهه اسلام علیه کفر و استکبار مجاهدت کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حزب مؤتلفه اسلامی به‌مناسبت شهادت سردار حاج حسین همدانی پیام تسلیت صادر و اعلام کرد: سردار همدانی همواره در خط مقدم جبهه اسلام علیه کفر و استکبار مجاهدت کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و صدیقین‎

سردار شهید حسین همدانی در طول سال‌های زندگی خود مجاهدی صبور و خدوم و انقلابی بود که همواره در خط اسلام ناب محمدی و ولایت حرکت کرد و سراسر زندگی آن شهید سرشار از معنویت و خلوص و خدمت به اسلام بود.

وی همواره در خط مقدم جبهه اسلام علیه کفر و استکبار مجاهدت کرد و چه زیبا در دفاع از حریم ولایت و برای تقویت جبهه مقاومت و ایستادگی به آرزوی دیرین خود شهادت نائل آمد.

حزب مؤتلفه اسلامی شهادت سردار مجاهد شهید حسین همدانی را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌ العظمی امام خامنه‌ای و خانواده محترم و تمامی بازماندگان و یاران آن شهید سرافراز و ملت مؤمن و متدین ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کند.

حزب مؤتلفه اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *