جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

استاندار تهران تکذیب کرد

سه شنبه ۷ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب: 68569
فارس: مرتضي تمدن اخبار منتشره مبني بر احضار مالكان خودروهايي كه در ايام اغتشاشات اقدام به بوق زدن نموده‌اند را تكذيب و يك خبرسازي مجعول دانست.

مرتضي تمدن استاندار تهران در واكنش به خبرسازي چند سايت خبري كه مدعي شده بودند به دستور استاندار تهران مالكان اين گونه خودروها احضار و با آنان برخورد خواهد شد گفت: من صدور هرگونه دستور و تصميم‌گيري در اين زمينه را به شدت تكذيب مي‌كنم و هرگز چنين دستور و تصميمي اتخاذ نشده است.

استاندار تهران يادآور شد: در شرايط حساس فعلي كشور كه ايجاد آرامش و پرهيز از هرگونه اقدامي كه باعث تشويش خاطر شهروندان عزيز مي‌شود و بايد سرلوحه همه دلسوزان و بويژه رسانه‌ها باشد جاي تاسف است كه يك خبرگزاري و چند سايت خبري اقدام به انتشار خبري نادرست مي‌كنند كه نتيجه آن تشويش خاطر مردم و باعث سوء استفاده بدخواهان كشور و نظام مي‌شود.

استاندار تهران تصريح كرد: در جريان اغتشاشات و حوادث بعد از انتخابات ممكن است عده قليلي با رفتارهايي موجب سلب آرامش از مردم شده و نيروهاي انتظامي و راهنمايي و رانندگي طبق وظيفه قانوني خود با آنها برخورد قانوني كرده باشند اما اين كه پس از چند ماه از گذشت آن حوادث، استانداري تهران در اين زمينه دستوري و يا تصميم خاصي براي احضار مالكان خودروهايي كه اقدام به بوق زدن كرده بودند صادر كرده باشد بيشتر به طنز سياسي شبيه است و به هيچ وجه صحت ندارد.
استاندار تهران از رسانه‌ها خواست تا توصيه‌هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي در بيانات عيد سعيد فطر را سرلوحه كار خود قرار داده و از خبرسازي‌هاي مجعول و نادرست كه باعث تشويش خاطر مردم مي‌شود پرهيز نمايند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *