پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

مرگبار‌ترین ویروس خاورمیانه را بشناسید

پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۳۵
کد مطلب: 388791
بیماری‌های مرتبط با چاقی روزبروز در حال افزایش است و در ایالت متحده روزانه هزاران نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست می‌دهند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، چاقی حتی نیم کیلوگرم اضافه وزن می‌تواند گردش خون و ایمنی بدن را دچار اختلال کند و سیستم اسکلتی را تحت تاثیر قرار دهد.

گفتنی است، چاقی می‌تواند افراد را در معرض بیماری‌های زیادی قرار دهد و چاقی در دوران کودکی می‌تواند احتمال ابتلای شما به بیماری‌های خطرناک و صعب العلاج را در بزرگسالی تا ۶۰ درصد افزایش دهد.

مطالعات جدید محققان نشان می‌دهد، چاقی باعث به وجود آمدن ویروس‌ها و باکتری‌هایی در بدن می‌شود که آن‌ها با اثرات تخریبی فراوانی که بر روی بافت‌های بدن دارند، می‌توانند باعث ایجاد تومور و بیماری‌های پنهان و مرموز زیادی در بدن شوند.

نتایج مطالعات نشان می‌دهند، افراد چاق و دارای اضافه وزن بالا با رعایت رژیم غذایی صحیح و ورزش باید وزن خود را کاهش دهند تا از به وجود آمدن بیماری‌های متعدد و پنهان در بدن خود پیشگیری کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *